911 sc/targa/3.0/3.2 advies gevraagd

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening 911 sc/targa/3.0/3.2 advies gevraagd

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 57)
    • De grijze hoef je niet in te voeren. Klep kan je gewoon stellen. [quote=”kristofL” post=131311]Qua kleur vind ik die grijze de mooiste, maar ik ben ook niet zo spoilerachtig aangelegd. Die zwarte zonder spoilers zal ook al beter ogen, en het is een 3.2…[/quote]De zwarte is ook een SC maar met een 3.2 motor en spoilers.

Qua kleur vind ik die grijze de mooiste, maar ik ben ook niet zo spoilerachtig aangelegd. Die zwarte zonder spoilers zal ook al beter ogen, en het is een 3.2…

[quote=”kristofL” post=131308]Hmm, heb je die al gezien?..[/quote]Nee niet zelf gezien. Wat vindt je van die grijze?

[quote=”bully” post=131239]Een belg…klikhierop
            Mooi, die lijn aan de motorkap, is dat bij te stellen of zit hier een foute klep op?

[quote=”bully” post=131236]klikhierop Ruud is ook weer 1000 euro gezakt in vraag-prijs.
              Hmm, heb je die al gezien? Ziet er interessant uit, alleen lijkt er iets niet te kloppen aan de voorbumper, of zie ik dat mis…

[quote=”bully” post=131239]Een belg…klikhierop
                Zit daar geen recenter interieur in?

SC-tje bij Johan klikhierop Meer staat er eigenlijk niet te koop. Spoeling is dun 😉

Een belg…klikhierop Leuk ding :coolness:

klikhierop Ruud is ook weer 1000 euro gezakt in vraag-prijs.

[quote=”bully” post=131053]Een 3.2 bij een eerlijke porsche-handelaar. Zijn al meer belgiese forummers die bij Hendrik een auto hebben gekocht. klikhierop Velgen ben je zo kwijt en dan fuchsen eronder.[/quote] klikhierop voor een filmpje

De eerste staat bij Porsche-Hofstee aan het telefoon-nr te zien. klikhierop Hebben er iig verstand van.

[quote=”bully” post=130856]klikhierop Porsche 911 3.0 SC Coupe 1982 Champagne.[/quote]
                            Is idd een heel mooie maar vind ik te duur, dan liever een 964 met wat meer kms!

Dit is ook een mooie http://www.autotrader.nl/klassieker/porsche/huizen/54c6u/porsche-t-targa-911s-targa/detail/?zoekopdracht=porsche%7Csorteer-op-prijsvolgorde-en-prijs denk ik :/
                            Ken je die soms Bully?

Deze kwam ik ook tegen, zou het niet erg vinden zo rond te rijden qua carrosserie, moest ie roestvrij zijn en goeie motor hebben… Enkel ter illustratie 🙂 http://www.autotrader.nl/klassieker/porsche/renkum/4wruu/porsche-912-coupe/detail/?zoekopdracht=porsche%7Csorteer-op-prijsvolgorde-en-prijs

Thanks voor de reacties! Niet iedereen heeft budget voor een rs of gt3 🙂

ja klopt hij wou hem nog effe nastellen .
                              maar hij liep zo mooi .dat hij zei afblijven laten is prima zo
                              heb daarna de kastelen rit gereden .flink mee getrapt
                              tussen de nieuwere types
                              was geen probleem.
                              en dat geluid nu met ssi dansk geweldig
                              gr :drink:

Oke verwarring dus, ik las dit en dacht daarom aan revisie.

nog effe naar paul geeris straks hij wilde hem nog effe afstellen na 500km gereden te hebben

hoi hoi
                                  nee heb ik niet laten reviseren
                                  die motor liep als een zonnetje
                                  heb hem bij paul geeris in heeze
                                  grote beurt gegeven .kleppen stellen en heeft hem helemaal perfect afgesteld
                                  en dat was een groot verschil nu loopt nog geweldiger
                                  gr harry

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 57)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.