911 sc/targa/3.0/3.2 advies gevraagd

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening 911 sc/targa/3.0/3.2 advies gevraagd

12 reacties aan het bekijken - 46 tot 57 (van in totaal 57)
    • [quote=”targa 84″ post=130855]heb de mijne bij alfa mario gekocht
      [/quote]Harry jij hebt toch de motor laten reviseren? Wist je dat dat moest gebeuren bij aankoop?

Bij Walter staan ook nog een 3 liter en twee sc’s dacht ik.

http://www.waltersgarage.be/index.php?option=com_content&view=category&id=34&Itemid=53

klikhierop Porsche 911 3.0 SC Coupe 1982 Champagne.

hoi
            ja deze site bedoel ik
            heb de mijne bij alfa mario gekocht
            heeft nu een rode staan
            en als ze al op kenteken staan
            is het makkelijk voor belgie om kenteken te krijgen
            gr harry

[quote=”Hellraiser” post=130832]Ik zoek ze nog goedkoper maarja, ik sloop ze dan meestal wel eerst uit mekaar :mrgreen:[/quote]
              Hangt ervan af hoeveel goedkoper, maar slopen zie ik ook wel zitten (liefst niet tegen een paaltje 😯 ) als de prijs drastisch lager is…
              Maar mss toch eerst eens beginnen met eentje waar niet veel aan te doen is 🙂

Bully, thanks voor de hulp! Die bruine vind ik minder m’n ding

Bedoel je deze site http://www.autotrader.nl/klassieker/zoekresultaten/porsche/ targa84?

hoi hoi
                heb je al eens gekeken op classictrader
                daar heb ik de mijne ook gevonden halfjaar geleden
                veel sucses gr harry :drink:

Ik zoek ze nog goedkoper maarja, ik sloop ze dan meestal wel eerst uit mekaar :mrgreen:

Een originele auto in voeren is geen probleem, zijn er hier meerdere die je zijn voor gegaan.[quote=”kristofL” post=130819]ik had liever een 3.0 of 3.2, weet je daar geen goeie van staan. [/quote] De spoeling is dun om een goeie te vinden. klikhierop Johan heeft een indisch rode SC staan.

Zeer goede staat, wordt volledig in orde, met grote onderhoudsbeurt en garantie afgeleverd.

Beter kan je het niet krijgen. :coolness:

[quote=”kristofL” post=130799]enkel de motor ziet er beetje belabberd uit. Een omgebouwde.. Prijs te wijten aan hoge KMS?

Us import, maar met eu lichten en 3.2 al dacht ik dat de verkoper geen goede naam had?

[/quote]De motor ziet er niet uit? Duurste onderdeel als je er wat mee hebt :what: Een omgebouwde. Ga dat later maar eens verkopen :what: Hoge km-stand. Wat denk je dat motor-revisie kost? :think: [quote=”bully” post=130441]Weet niet meer wie maar iemand zocht een 2.7S. Bij deze van ned-forummer klikhieropVoor 21 neem je die wel mee. :think: 😉 De zoektocht is altijd het moeilijkst, daarom ga er altijd een aantal bekijken en rijden en vergelijken enz, succes…..Beter een goeie voor iets teveel geld als een zg koopje waar je achteraf op leeg loopt. En dat gaat bij porsches erg hard :sarcastisch

[quote=”bully” post=130800]Je weet ze wel uit te zoeken, wat een rommel zit er tussen 😉 Hier een gerestaureerde 2.7 met volledige motorrevisie. klikhierop Een kant en klare, hoeft niets meer aan te gebeuren. Taaf zoekt ook net de kneusjes eruit.[/quote]
                        Oeps, is dit dan echt allemaal rommel?
                        Die targa heb ik ook al gezien, wel een 2.7 :/ en met fuchen eronder was ie zoveel mooier geweest. ik had liever een 3.0 of 3.2, weet je daar geen goeie van staan. Mss moet ik wel eens gaan zien naar die 2.7 maar dan zit ik ook met problemen om in te voeren toch?

Ps ik maak er tenminste geen mysterieuze zoektocht van zoals taaf met halve fotootjes enzo 😀

Je doet er goed aan om de raad van bully te volgen, heeft mij ook vaak genoeg bijgestaan met zijn goede raad in mijn zoektocht. :up:

Verder zou ik zeker niets kopen wat je niet voor 100% aanstaat. Er staan er genoeg te koop en met wat geduld kom je zeker de wagen tegen die je zoekt! 🙂

Je weet ze wel uit te zoeken, wat een rommel zit er tussen 😉 Hier een gerestaureerde 2.7 met volledige motorrevisie. klikhierop Een kant en klare, hoeft niets meer aan te gebeuren. Taaf zoekt ook net de kneusjes eruit.

12 reacties aan het bekijken - 46 tot 57 (van in totaal 57)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.