911 SC Whale Tails

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 SC Whale Tails

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Uiteraard kan je hem beter bij houden ,zeker als zoals je zegt het een originele 3.1 optie was .
      Zelf heb ik er zo drie verschillende welke ik zo nu en dan eens afwissel ,meestal tussen de gewone platte klep of een ducktail .
      De turbo taartschep ben ik zelf zo’n fan niet van en dat lomp ding neemt veel plaats in beslag maar toch hou ik ze wel liggen , gewoon om te hebben denk ik dan 🙂
      Bij Van Kessel hebben ze ook heel wat .(oeps , zelfde van Kessel als hierboven dus 😉
      Met wat geluk vind je er een in dezelfde kleur ,dat scheelt toch weer direct een aardig bedrag .

Zou hier ook eens m’n licht opsteken !

http://www.vankesselsportscars.nl/nl/

Suc6

fg porsche in lochristi eens proberen ?

Das

idd python, maar heb ook al bericht gekregen dat de eurotail speciaal voor de 3.1 gemaakt is….. enig idee waar ik een andere klep kan scoren?

De mijne kwam met zo’n turbo schep ,het eerste wat ik eraf heb geflikkerd !
              Ik weet niet of het bij een EUROtail ook zo is maar bij een turbo model hou je een groot gat over als je’m van de klep afhaalt dus zal je een andere klep moeten scoren .
              Een ducktail heeft ook nog wel iets op een Targa vind ik persoonlijk !

Zeker op een Targa: NO WHALE imho

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.