911 t of 911 gts of..992

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 911 t of 911 gts of..992

• Maker
    Discussie

• Mertens
    Deelnemer

Een beetje raad vragen…
      Een 911 t met heel veel leuke opties (wat raar is aangezien deze eigenlijk juist basic gemaakt is)
      Persoonlijk denk ik dat met mijn weinige km’s (minder dan 5000km/jaar, ik rij dagelijks met andere wagen) icm met het type 911 t wel eens heel waardevast zal zijn, beter als Carrera 4 of gts, al is de 911 t wel minder breed achteraan tov de 4s, heeft wel de bredere banden tov de gewone Carrera, staat ook lager en heeft wat ander interieur.
      Qua prijs, scheelt deze niet veel tegen over een GTS, maar er worden er maar zeer weinig van verkocht.
      Anderzijds kan ik ook wachten op de 992, help ! 😯

Attachments:
      • iris.jpg
      • iris1.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
      • Mooi:applaus: :applaus: :applaus:

Ik ben al eens gaan piepen.
          Woensdag ga ik hem ophalen.

de meest logische keuze :up: of het de beste is zal de toekomst ons vertellen

Is Janko Lind dan ook lid van PFB? :popcorn:

het komt niet van mij, en ook niet van die Zweed. Ene DST schreef 7 maanden geleden als eerste reactie in het topic “carrera T”

moest CS noemen ipv T

:respect2: 😀

[quote=”Bones” post=268133]Ben eens benieuwd naar je ervaring, bij mijn weten is dit de eerste 991 clubsport :engeltje: carrera T hier op het forum[/quote]
                  :happy:

:up:

Ben eens benieuwd naar je ervaring, bij mijn weten is dit de eerste 991 clubsport :engeltje: carrera T hier op het forum

[quote=”Mushroom” post=268124]Congrats!! :first:
                        Ene met veel pedalen!! :driver:[/quote]

:happydance:

Congrats!! :first:
                          Ene met veel pedalen!! :driver:

proficiat met je aankoop, mooie keuze :up: :up:

proficiat! goede keuze en waardevast IMO :respect2:

[hide]
                                PorscheCarrera4SEndurance14.jpg

Ik heb het ook gedaan om de kleur te laten doorlopen (voor zover dat het al zwart begon te worden op het dak :mrgreen: )

Ook interessant dezer dagen om de zon wat buiten te houden
                                Kan volgens mij wel in naplaatsing[/hide]

[quote=”Yellow Submarine” post=268114]Super! :drink:

Trouwens blij van die achterruit. Vind ik maar moslim, die donkere ruiten. Of heb je ook wat te verbergen? :popcorn:[/quote]

Ik denk dat gewoon mooier zou zijn.in combinatie met het zwarte dak en grille

Attachments:
                                  • porsche5.jpg

Top! Proficiat!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.