911 Targa 1977

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening 911 Targa 1977

• Maker
    Discussie
  • Mijn oog en hart is gevallen voor een 911 Targa uit 1977. Deze staat te koop bij http://www.powercars.be voor 34000 euro. Ben al een tijdje op zoek naar een oldie en deze vind ik echt wel een leuke P. De prijs valt ook nog in mijn budget, dat is leuk meegenomen. En de auto is van 09/1977 en ikzelf ben geboren…09/1977…Is it ment to be ? :happydance: Ik ga woensdag eens kijken samen met iemand die er verschrikkelijk veel van af weet… Maar gezien hier op het forum een ongelooflijke kennis heerst, en heel veel ogen en meningen zitten wou ik vragen of iemand deze auto kent, of mij goede tips & trics kan geven waar ik dien op te letten… Want ik weet het maar al te goed, mijn hart zal ‘ja’ knikken…maar mijn verstand moet ook zijn werk doen 😉 Alvast bedankt voor de hulp…

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Wim

[quote=”No substitute” post=217791]Ik ga woensdag eens kijken samen met iemand die er verschrikkelijk veel van af weet… Maar gezien hier op het forum een ongelooflijke kennis heerst, en heel veel ogen en meningen zitten wou ik vragen of iemand deze auto kent, of mij goede tips & trics kan geven waar ik dien op te letten… [/quote]

In de Wiki hier van aankooptips oudjes kun je veel vinden waar op te letten.
      En laat degene die er verschrikkelijk veel vanaf weet goed opletten, want ik zie verdachte dingen.
      Neem vooral een niet te sterk magneetje mee. 💡

Heel mooi exemplaar!

Lijkt wel een vroege SC met 180 PK, spoiler met grote flexibele rand. Gat voor dubbele uitlaat achter…

Tim

Mooi exemplaar, wss. Niet helemaal origineel (lichtbalk achter van een g50?, mistlichten) , maar dat hieft ook niet.

Heb al veel goeds gehoord van deze verkoper (racet met p’s). Ben er zelf nog naar een 993 gaan kijken, eerlijke verkoper en eerlijk exemplaar.

Veel succes!

Zier er een mooi exemplaar uit. Dit moet één van de eerste 3.0 motors zijn of men heeft de 2.7 vervangen door een 3.0. Vraag even chassis en motornr op en stuur een mailtje naar Marc Noack.
              Indien het echte 16″ Fuchsen zijn heb je meteen de hoofdprijs want zoals ik op foto kan zien zijn ze vooraan 7 en achteraan 8 breed. Aan zo’n setje is bijna niet meer aan te komen. Dit kan je checken door achteraan de velg te kijken naar de gegevens.
              Veel succes. :up:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.