911 Targa 3.2 .

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 911 Targa 3.2 .

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    aangezien ik de kaap van de 50j. bijna heb bereikt en mijn verlangen toch nog wil verwezenlijken … 😉 ,ben ik op zoek naar mijn eerste Porsche.
    Voorkeur een Belgische 911 3.2 Targa liefst bouwjaren 1987-1988 (G-50 boite) met een rood of wit kleurtje,in goede staat zowel technisch als cosmetisch.

De meeste sites ken ik wel….maar wie weet heeft iemand een gouden tip.

Bedankt Peter.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Hallo Sint-Niklazenaar en streekgenoot,
      Welkom hier en de gouden tips zullen wel uit de bus vallen.
      Veel plezier met je zoektocht.
      ciao,
      Luc

Kleur is idd een persoonlijke keuze, als je tijd hebt dan zal Johan(of jijzelf) de geschikte wel eens tegenkomen.
        Succes met de zoektocht. :driver:

De site van Johan en de positieve geluiden zijn mij bekend,
          spijtig van de kleur 🙁 het is natuurlijk altijd een persoonlijke keuze.

Bij Johan weet je wat je koopt .

Vandaag in Essen op Techno Classica een tijdje staan praten met Johan Dekens voor een 3.2 G50 die volledig herlakt is en in de verkoop staat bij hem.

Kijk even op zijn site ! click hier

Over enkele weken in maart op het Antwerp Classic Salon stond een prachtig exemplaar witte Targa 3.2 met G50.
                De wagen stond in de zaal met de Porsche’s van “50jaar Porsche” als ik me niet vergis. 😕
                De verkoper was franstalig en had volgens mij maar één wagen bij…..misschien kent iemand deze verkoper of handelaar ?

Veel rijplezier iedereen dit weekend 😆

XXX

Goed voornemen, heb dat ook gedaan voor mijn verjaardag 😀
                  Mijne is wel een ’84er met 915 boitte, bwaa niet echt problemen mee, hoort allemaal bij de charmes van de ‘oude ‘tante 🙂
                  ALs je de wagen wat respecteerd race je er toch niet mee, effe doorduwen, natuurlijk wel, daar vraagt ze naar :driver:
                  Succes met de zoektocht — Targa — :respekt:

[quote=”bully” post=127776]Laat dat G50 nou vallen. Zo overrated :think:[/quote]

:what: :what: :what:

Ik heb een Targa G50, supertevreden van, schakelt vlotter en soepeler dan de nieuwe Mini van mijn vrouw.
                    Maar zijn idd. zeer moeilijk te vinden. Bij Vanbeurden staat een zeer mooie SC Targa.

Welkom en succes met je zoektocht :drink:

welkom
                        veel sucses met je zoek tocht naar een mooie
                        oude targa .ze zijn zo mooi

:drink: :driver:

Inderdaad een zwarte bij Garhmer…..hadden ook een witte Targa maar reeds verkocht.
                          De kwaliteit is blijkbaar bij hun vrij goed maar ook prijzig.

Laat dat G50 nou vallen. Zo overrated :think:

Hoi Peter,

Ik ben eveneens opzoek naar een witte targa G50 in perfecte staat.

Maar deze zijn blijkbaar niet makkelijk te vinden.

Weet een zwarte te koop staan bij Garhmer.

Groetjes
                              Fred

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.