911 Targa 4S

• Maker
    Discussie

• SMET DIRK
    Deelnemer

Ik heb me zo pas mijn eerste Porsche aangeschaft (911 Targa 4S, MY 2009).
      Weet iemand een paar goede tips die ik zou kunnen gebruiken?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • Het is inderdaad een heerlijke wagen om met te rijden. Ik ben echter nog niet met de Porsche in Kortenberg geweest.
        Ondanks de gel heb ik soms nog wat last van geluiden van het glazen dak. Het is echter op te lossen door het dak een fractie van een mm te openen. Dan is alle geluid weg en heb je nog geen last van windgeruis of water en visueel ik het ook niet te merken, maar de hoge druk is weg waardoor de wrijving wegvalt.

ken

mss beetje laat feli met je aankoop en veel leuke km’s maar dat kan niet anders met zo’n wagen 😉

ik heb enkele weken geleden eentje gezien in Kortenberg, was jij dat mss?

groeten

Als ik nog eens in de garage kom zal ik naar het merk van de gel vragen.

Mijn verbruik zit net onder de 10 l wetende dat daar nogal wat stadskilometers bijzitten. Ik heb wel 40 paardjes minder te voederen dan jouw P.
              .
              De toets voor de sportuitlaat staat in de middenconsole, tenminste als de optie is gekozen, een aanrader. Aftermarket kun je deze o.a. bij Carnewal bestellen.

Die speciale gel had ik nog niet nodig maar het merk hiervan interesseert me wel voor de dag dat.

Targaake

De Targa rijdt fantastisch, sportief en toch comfortabel. Enig probleem was kraak- en piepgeluiden van het glazen dak. Is door de garage opgelost met een speciale gel voor de rubbers. Nu OK!
                Wat is jouw gemiddeld verbruik? Hoe bedien je het klepje voor de uitlaat?

Dikke proficiat.
                  Rij zelf met een targa 4 en is een daily rider.
                  Je hebt hiermee een alles in 1 wagen binnengehaald waar je nog veel plezier zult aan beleven. Zelfs in winterse omstandigheden is hij uitmuntend.

Targaake

Proficiat met je aankoop ❗
                    Zeer mooie wagen, pure klasse 😉

Door zijn all wheel drive is de Porsche superieur, zeker op nat wegdek. Puur emotioneel liggen de Vantage en de Ferrari mij meer, maar uit gesprekken met eigenaars blijkt dat deze wagen bijzonder duur zijn in onderhoud en niet altijd zo betrouwbaar zijn. Ook is de Porsche ideaal voor dagelijks verkeer.

ik vind het ook een mooie kleur. Ook de Boxster vind ik zeer mooi in dat kleur; heb er eentje gezien in dat kleur met een beige vollederen interieur; zeer mooi! En een kleur die blijkbaar ook niet alleen bij Porsche weer opkomt: bij DCT waar ik nu de mijne gekocht heb staan ze ook met een R8 in die kleur… nice!

WB

Prachtige auto! proficiat, zou zeker ook mijn keuze zijn als………. 💡 😉

Proficiat , verzorg hem goed want het is een PORSCHE 🙂

euhm … hoe was de V8 vantage in vgl met de 4S?
                              daar zou ik eerlijk ook wel eens een proefrit mee willen maken 8)

Ja dit is gewoonweg een prachtige wagen. Die kleur is echt af! Proficiat met de aankoop en veel plezier ermee.

chique

PT

Van harte !! Mooie kleuren combinatie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.