Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › 911 Targa 4S
- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 11 maanden geleden door SMET DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
WOW! prachtige wagen! proficiat!
de alternatieven waren zeker ook de moeite maar je hebt de beste keuze gemaakt 😉
Anoniem17 januari 2011 om 23:28Heb er eentje, shoot 😉
Alhoewel momenteel weinig als geen problemen gehad en hopelijk blijft dat zo!Wat wel:
Twee bobijnen moeten vervangen à 58000km, is een kwaaltje.
Een batt, alles heeft zijn leverduur.
Beetje gerammel in achterste zijpanelen (een tik van mij), opgelost met enkele kleeffeutertjes.
+ de gewone onderhoud bezigheden, banden, remmen,…Het enige waar ik mij aan erger is het telkens moeten inschakelen van de sportstand.
Vind dat het omgekeerd zou moeten opstarten, nl altijd in sportmode met keuze naar normaal.Verder ben ik er tevreden over, en toch… voor mij een GT-spel…reden waarom niet zijn hier ondertussen al (tot vervelens toe) gekend 😕
Anoniem17 januari 2011 om 23:13Macadamia vind ik een van de mooiste kleuren die Porsche heeft .
Wou mijn Cayenne in Macadamia maar in het huidige model niet meer leverbaar ,vorig model wel :(.
Nu je het zegt ,ik heb je wagen al zien voor staan bij Vandenberghe .Ik zag dat Nick Vandenheede daar nu als verkoper werkt ,hij werkte vroeger voor Audi in Tielt .Wees gerust, vooraleer de wagen gekocht héél veel op internet gekeken. De lange) testrit heeft mij definitief over de sloot getrokken. Was zeer aangenaam verrast door het comfort van de wagen, ook in sport/plus stand. Heb getwijfeld tussen Ferrari 430, Audi R8 en Aston Martin Vantage V8 maar de Porsche leek mij de meest rationele keuze. Vier wiel aandrijving was ook zeer belangrijk voor mij.
Eigenlijk ben ik meer op zoek naar interessante info vanwege andere Porsche 911 4S eigenaars, die al enige tijd ervaring hebben met de wagen en de service van Porsche.Anoniem17 januari 2011 om 22:59Gewoon droog weg,
[i]Ik heb me zo pas mijn eerste Porsche aangeschaft (911 Targa 4S, MY 2009).
Weet iemand een paar goede tips die ik zou kunnen gebruiken?[/i]😯 😯 😯
Welkom hier en proficiat!
Eerst een tijdje mee rijden, ‘t zal zijn eigen wel uitwijzen denk ik.
1° mod: schakelaarken voor klepjes uitlaten (heeft toch sportuitlaten dacht ik?)ene,@ kleinekastentuefel, idd! 😯
Welkom op het forum, en veel plezier met uw Porsche aankoop.
En tips over een 997, tsja het is een waterkoker. 😈 😉
Maar in ieder geval, veel rijplezier gewenst. 8)
Toevallig van de streek rond Heist-op-den-berg?
Identieke auto gespot.proficiat met uw aankoop!
Mooie kleurencombinatie 8) Veel veilige km’s toegewenst ❗Gefeliciteerd met uw aankoop.
1ste tipje: persoonlijk zouden wij ons eerst documenteren en dan kopen.
Goed dat de weg hier naar het forum nu werd gevonden.
😉 😈 😉
technisch, rijeigenschappen, interessante accessoires, praktische ervaringen (positieve én negatieve).
wat voor tips wil je: technisch, rijeigenschappen, forumgewoontes, meetings, banden, verzekering …. ?
Proficiat .
Schitterende wagen .
En welkom hier .
Ook ik zou graag wat fotootjes zien .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.