911 Targa hard top

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 911 Targa hard top

• Maker
    Discussie
  • Ik ben al een tijdje op zoek naar een hard top dak voor mijn 911 Targa. Deze zijn niet te vinden en nu heb ik een mailtje gedaan naar Urwerk 1:1 om een goede prijs te maken voor een nieuw Targa dak, zie foto’s. Deze kosten normaal 5500 euro ex btw + nog enkele uurtjes aanpaswerk aan de wagen zoals afstemming van de ramen ed.

Zijn er evt. nog geïnteresseerden om zo eentje aan te schaffen, misschien dat we een mooie korting kunnen krijgen.

Website

Porsche-911-Targa-GTS-Glas-Dach-GTN-Urwerk-01.jpg

Porsche-911-Targa-GTS-Glas-Dach-GTN-Urwerk-05.jpg

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • met een degelijk exemplaar lijkt het alsof je met een coupé op weg bent.

0

Iemand reeds ervaring met de andere vaste targa-daken.
        Windgeruis en zo.

0

Het glazen dak lijkt super,de prijs is dat minder!
          De dag dat dit betaalbaar word ben ik kandidaat.

0

Zou dit echt het wind geruis zoveel verminderen, heeft hier iemand ervaring mee?
            Bij mij is het wind geruis het enige wat mij stoort aan de targa, maar toch 1/6 van de waarde van de auto uitgeven aan een dak 😳 K’zal er nog ne keer over slapen :sleep:

0

F*ck… 👿 , had ik een goed gevoel dat het via Marc Lenaerts, waarvoor dank WIlliam, goed ging komen, laat die Amerikaan weten dat het Saratogadak gisteren verkocht is. 👿 👿

0

glas is idd veruit het mooist maar de prijs is er ook naar.
                ik hoor vertellen dat de harde schelpen sowiso een flinke stap vooruit zijn mbt windgeruis (bijna zo stil als een coupé).
                dus als je het van plan bent, niet te lang uitstellen want het is een enorme verbetering tov het targavouwdak.

0

Luc in verband met het verschepen.
                  Ga eens praten met Marc Lenaerts in Westerlo.
                  Die kan dat wel versturen voor U.
                  http://www.california-import.com

Verder is het glazen dak het mooiste :hail:

0

Ik ken deze, zijn van de firma Kaminari, ze hebben zelfs een verdeler in België maar het zijn enkel de schelpen, je het het hele mechanische gedeelte van je bestaand plooibaar targadak overbouwen.
                    En dat is nu net niet wat ik wil.

Ik weet nog eentje te koop in de States, van het merk Saratoga, deze worden al 20 jaar niet meer gemaakt , maar de man wil niet versturen naar Europa. :think:

0
                    Wim

En dat carbon is over de top voor een oudje (lees te modern)

Die effen zwarte kan in mijn ogen, maar dat glazen is de max :coolness:

0
                      XXX

Dat van Urwerk is veruit het knapste. Zit ook alles inbegrepen en bij de linkjes op e-bay niet.
                        Spijtig genoeg beetje buiten mijn budget 🙁

0

is deze mss iets voor jouw ?? KLIK

911targaroof.jpg

of deze

911targaroof2.jpg

0
                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.