911 TURBO (930 bwj 1988) TE KOOP

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 911 TURBO (930 bwj 1988) TE KOOP

• Maker
    Discussie
  • particulier verkoopt ’88 911 turbo: grijs metallic, Airco, lederen interieur lichtgrijs/zwart, gekeurd, 122.343 km. In zeer goede staat. Geïnteresseerden mogen de wagen laten keuren door een erkende Porsche garage hier in de buurt, wel op hun kosten. Ik zet hem voorlopig enkel hier te koop, Prijs: 46.000 euro

Attachments:
    • TURBO1BP.jpg
    • TURBO2BP.jpg
    • TURBO5BP.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Hoikes,
      Ik heb interesse in deze wagen, graag verder contact.
      MVG Marc.

Hoikes,
        Ik heb interesse in deze wagen, graag verder contact.
        MVG Marc.

Waar blijven de beloofde foto’s?

Inderdaad bij bepaalde types blijven de prijzen zakken maar ze zullen ook nooit stijgen. :bounce:
              Bij types die wel geheerd zijn stijgen de prijzen wel en zullen ze ook waarschijnlijk nooit meer zakken.

knappe 930, *luv mocht ik heb budget hebben was die al lang weg 😀 :bounce:

PRIJZEN BLIJVEN ZAKKEN?KIJK EENS NAAR DE 996,EN DE 997.

Ik heb hier een aantal PM’s mogen ontvangen, ik heb die beantwoord maar ben niet zeker dat de mensen die ontvangen hebben. Ben niet zo’n Einstein met computers… :-/ Stuur gerust PM, maar zet er eventueel een gsm nummer bij of zo, dan stuur ik jullie wel een sms

Prijzen die zakken dat is volgens mij verleden tijd hoor.

machtige auto, staat zeker op mijn verlanglijstje; jammer dat ik een jaar geleden geen gekocht heb, toen kocht je zo een wagen woor dik 10000 minder
                        de laatste maanden zijn de prijzen belachelijk de hoogte in gegaan en ik vrees dat deze terug zullen zakken na verloop van tijd anders zal dit bij een droom blijven

Ik zou eerder de 3.2 verkopen en deze bijhouden

suc6 met de verkoop

grtz Geert

Is dat die Turbo van op Miss Coast?
                          Indien ja: die ziet er splinternieuw uit!

[quote=”kleinekastenteufel” post=145827]
                            Hier zijn ze een (beetje) heel kritisch hoor.
                            [/quote]

I fixed that for you 😛

Een kat een kat noemen, veel mensen hier op het forum hebben enerzijds veel kennis wat porsche’s betreft en anderzijds zijn er ook heel veel die al vanalles hebben meegemaakt. :censored:

Dat wordt dan ook op het forum gedeeld en daardoor is of kan iedereen op de hoogte zijn. Dat maakt inderdaad dat mensen kritischer zijn op dit forum dan ergens anders. Wat volgens mij ook gedeeltelijk door de passie die wij voor porsche hebben versterkt wordt. :relaxman:

46.000€ is tegenwoordig een goede prijs voor een turbo die in orde is (en zo lijkt het ook wel te zijn). Voor mij helaas ver buiten mijn huidige mogelijkheden. :bounce:

Veel succes met de verkoop :up:

@ desmodromic2001

Eerst rechtzetting: jack-in-the-box WAS mekanieker aan Porsche’s, nu BMW.

Hadden het toch zo voorspeld dat al die vragen hier gingen komen en dat je de tijd moest zoeken om alles zelf eerst uit te klaren!

Matching numbers?
                              ROW of niet?

Hier zijn ze een (beetje) kritisch hoor.

Je zou toch nog langskomen om alle nrs. te noteren (fotograferen) en met alle documenten.

Kunnen alleen maar bevestigen dat deze Turbo zeer strak rijdt, stuurt, schakelt, remt … Olie- & turbodruk zijn o.k. Enz…

Een groot nazicht van het karretje zal wel noodzakelijk zijn.

Pijnlijk, is mooie leuke wagen man, daar lijkt me nog een hoop fun in te zitten!

Als de Km kloppen en wagen is in goede staat lijkt mij dit een koopje!!

Succes met de verkoop!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.