911 TURBO (930 bwj 1988) TE KOOP

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 911 TURBO (930 bwj 1988) TE KOOP

• Maker
    Discussie
  • particulier verkoopt ’88 911 turbo: grijs metallic, Airco, lederen interieur lichtgrijs/zwart, gekeurd, 122.343 km. In zeer goede staat. Geïnteresseerden mogen de wagen laten keuren door een erkende Porsche garage hier in de buurt, wel op hun kosten. Ik zet hem voorlopig enkel hier te koop, Prijs: 46.000 euro

Attachments:
    • TURBO1BP.jpg
    • TURBO2BP.jpg
    • TURBO5BP.jpg
7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Wat bedoel je met geen kosten?
      Er is in die 13 jaar toch wel iets van onderhoud aan gebeurd?

Ik heb de wagen al een paar jaar, de reden van verkoop: mn madam wil gaan samenwonen en ik heb een huis te restaureren, mijn dagdagelijkse 3.2 waar ik al 16 jaar mee rondtuf heeft het op motorisch gebied begeven, en dan heb ik nog een stuttgartproduct dat ik wil restaureren,plaatsgebrek (madam heeft net een nieuw wagentje gekocht die binnen zal moeten staan) en er zijn nog een deel redenen waarom ik tegen mijn zin heb besloten om hem te verkopen ,-) Een bekende van dit forum heeft een middagje gereden met de wagen (zijn zoon is mechanicien bij Porsche) en die werd tiptop bevonden. Kosten heb ik nooit moeten doen aangezien de wagen maar 500 km per jaar reed.

Hoe lang heb jij de wagen al in je bezit? Wat is de reden van verkoop?
          Wat zijn de laatste kosten die je gedaan hebt aan de wagen?

matching numbers, ik maak deze week nog propere foto’s, deze die er nu opstaan stonden nog op mijn telefoon. Ik heb ooit in mijn typenatlas het chassisnummer opgezocht omdat er achteraan dikke amerikaanse bumpers opstaan. Volgens mij is het een Europeaan. De wagen heeft vanaf het jaar 2000 tot heden ongeveer 500 km per jaar gereden om hem in goede staat te houden. Km teller is ook europees

Is het een Amerikaan of een Europeaan?
              Is het een matching numbers?
              Heb je ook foto’s van de achterkant?

regio Brugge

Waar kan ik deze wagen komen bezichtigen?

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.