911 Turbo-look

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 911 Turbo-look

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik was lang eigenaar van een 911 turbo-look van 75, de porsche was uiterlijk wel goed in orde maar de techniek kon zeker wat aandacht verdragen. Ik stond voor de keuze hem te verkopen of te restaureren, ik heb gekozen hem te verkopen. Nooit gedacht dat dit snel zou gaan was de porsche op een paar dagen verkocht. Nu had ik gedacht een 993 te kopen maar de aankoopkost is toch wat hoog. Ik ben daarom opnieuw op zoek naar een 911 turbo-look van ca 25 jaar oud.

Als iemand eentje te koop weet, er mag wat werk aan zijn graag info via dit forum.

In bijlage een foto van mijn oude porsche

Bedankt,

Rudporsche

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • Op dat fotootje ziet die er in elk geval leuk uit .

Fotoke van de 993 in luik

Attachments:
        • 993_Grace_Holl.jpg

Oeps,

Een nulletje te veel, moet eigenlijk 230000 km zijn, te dikke vingers denk ik

Rudporsche

toevallig bij jet set car in luik zelf?

Bedankt voor de info,

ik laat nog weten hoe mijn bezoek is afgelopen, ondertussen heb ik ook mooie 993 gevonden in de buurt van luik.

Heb ook voor morgen daar een afspraak gemaakt.

Rudporsche

😆 😆 😆

2.600.000 kms. dat moet een record zijn. 😈

Een vriend van mij heeft daar een targa van 81 gekocht. Volgens zijn mening heeft de brave man niet teveel technische bagage op zak.

Verder heb ik van hem gehoord dat hij wel eerlijk verkoopt en aangeeft wat er mis is (voor zover hij er weet van heeft).

Zoals steeds met tweedehands wagens, indien je de kennis zelf niet hebt, een kennis meenemen die de zaken goed kent. Dit heb ik ook gedaan (nog steeds heel dankbaar Wim 🙂 )

Hallo ben weer eens op het Forum,

In Antwerpen bij Porsche ‘N Classis staan 2 porsches die mij wel aanstaan, een donkerblauwe 911 Turbolook en een grijze 993 met 2600000 KM op de teller,
                      kent iemand deze verkoper? heeft iemand met deze ervaring?
                      Ik ben langsgereden maar alles was op slot, de brave man was op vacantie en komt terug op 18 april, dus ikke ga volgende week zaterdag eens langs.
                      Alle info is welkom,

Thanks,

Rudporsche
                      PS heb 2 fotos bijgevoegd

Attachments:
                      • 911_turbokook_Wommelgem.jpg

Elek vrijdagmorgen is er ook een autokrant te koop met particuliere aanbiedingen.
                        Moet je wel erg snel bijzijn daar de interessante al vroeg weg zijn .
                        Ha dvroeger iemand in Duitsland die dat kocht , keek naar wat ik opgegeven had en dadelijk mij en de verkoper contacteeerde .
                        Zo veel leuke dingen gekocht daar voor leuke prijsjes .

Ja, liefst van rond de 25 jaar of een 993 die betaalbaar is (20.000€) mag wat werk aan zijn, ge ziet nie gemakkelijk.
                          Ik heb al gedacht een body te kopen en die volledig opmaken maar daar heb ik momenteel niet de tijd voor. Ik weet er eentje staan in zeer goede staat zonder motor, heb al een paar keer gebeld en op bezoek geweest, tot op heden wil deze nog niet verkopen.

Ben op 28 en 29 november in Stuttgart, ga ook daar en paar kranten kopen waar alleen privé verkopers mogen adverteren, de spermuhl is zo een krantje daar is soms wat in te vinden, meestal wel uit de buurt van Berlijn, maar ja als er eentje tussen zit, is soms genoeg, we zien wel.

Als er tijd over is ga ik ook nog eens langs in het nieuwe Porschemuzeum, is echt super.

Wordt vervolgd,

Rudporsche

Zag er erg leuk uit .
                            En zoiets zoek je terug dus ?

en en derde

Attachments:
                              • Test_3.jpg

Nog eentje

Attachments:
                                • Test_2.jpg

Ja heb er wel een paar maar het lukt niet deze te plaatsen.

Een poging om te plaatsen :

Attachments:
                                  • Test_1.jpg
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.