911 van 75 Cabrio welk type motor

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen 911 van 75 Cabrio welk type motor

• Maker
    Discussie

• G 911
    Deelnemer

een 911 van 75 kan dit een cabrio zijn of is dit een omgebouwde targa

welk type motor ligt hier normaal in 😳

Groeten

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
      • idd veel mooier en voor geen geld, en dan nog een 3,2

deze veel mooier voor bijna zelfde prijs….. 😉

http://cgi.benl.ebay.be/porsche-911-tar … dZViewItem

Ik heb de wagen iets meer als een jaar geleden ook gezien, lakwerk was in zeer slechte staat, werd toen nog door iemand anders aangeboden… Ik heb zelfs niet de moeite gedaan om de motor te laten draaien of de wagen verder te bekijken

[quote=”G 911″:2rgyz9vt]een 911 van 75 kan dit een cabrio zijn of is dit een omgebouwde targa

Groeten[/quote]

en cabrio kan pas vanaf september 1982 in productie genomen en het was in feite een targa zonder rolbeugel en een ’75 is een 2.7 liter

hey G911, heb je het over die grijze die nu te koop word aangeboden in lommel. ik heb voor deze wagen denk, een dik half jaar geleden gaan zien bij air cooled classics in scherpenheuvel, werd toen aangeboden voor 10.000 euro. wel met een motor die ik niet kon horen. bij het starten sloeg hij niet aan, maar draaide wel rond. nu heb ik deze wagen een beetje kunnen volgen en is ondertussen al door 4 verschillende eigenaars terug aangeboden. dus trek hier uw conclusies maar uit denk ik. lak van de wagen was toen zeer slecht, gebrubbeld over de ganse wagen.
                staat ook al heel wat jaren stil. nog tips 😉

Dieter

[quote=”G 911″:278xmp7e]een 911 van 75 kan dit een cabrio zijn of is dit een omgebouwde targa

Groeten[/quote]

Is idd een omgebouwde targa met een 2.7 l.
                  Type motor :
                  “911” van 150pk ;
                  “911S” van 175pk ;
                  “911 Carrera” van 210pk ;
                  “US 911S of US 911 Carrera” van 165pk.

omgebouwde targa, de cabrio is pas van 83 gekomen dacht ik. En dan is het ook een SC

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.