911 WTL targa

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 911 WTL targa

• Maker
    Discussie

• tenne
    Deelnemer

na lang twijfelen heb ik de knoop door gehakt

ik verkoop mijn 911 WTL targa 1987 met 93 000 miles met matching numbers

dit is één van de 322 LHD

de auto moet wel wat aandacht krijgen , hij moet worden herspoten en de cruisecontrol bedieningshendel is ook stuk
      ik heb ook een andere aircopomp moeten steken maar daar moet er terug gas worden opgestoken ( als die nog bestaat )
      anders zijn er nog een paar kleine dingetjes die wat aandacht verdienen
      de motor in in zeer goede staat en er is nergens roest te bespeuren
      erzijn er ook nog facturen erbij

deze auto’s worden voor veel geld verkocht door hun zeldzaamheid en zo word te auto TE duur verkocht soms voor € 125 000

aan gezien dat er nog werk aan mijn WTL’leke wil ik wel een eerlijke prijs ,

graag had ik er toch nog een € 85 000 voor gekregen

bij interesse hoor ik u wel

Attachments:
      • IMG-20150404-00444(3).jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Een paar maanden terug heb ik de WTL cabrio van een kameraad helpen verkopen.
        Mobile.de af en toe wat reactie, autoscout scoorde relatief goed.
        Als er iemand reageert met wat vragen en die zijn telefoonnummer staat erbij gewoon even opbellen.
        Scheelt een hoop over en weer mailen en dan heb je direct een idee of je jouw tijd erin moet steken.
        Ik sprak altijd af met kopers op een andere plaats en reed dan pas naar de auto.
        foto van de optiesticker is een veelgestelde vraag net zoals het chassisnummer.
        Al gedacht aan een link naar een webpagina waar een hoop detailfoto’s opstaan?

Ik lees dat je er facturen van hebt maar heb je ook boekjes?
        Als dat het geval is zou ik dat toch duidelijk vermelden.
        In het geval van die auto van mijn kameraad was dat niet het geval.
        Wel wat recente facturen.
        Om wat meer historie te hebben heb ik dan elk Porsche center gebeld of ze de wagen van vroeger nog kenden.
        Omdat er vroegere documentaties verloren zijn gegaan bij sommige dealers was dit niet het geval.
        Dergelijke zoektocht vraagt soms wat tijd.
        Maar als je op basis van het chassisnummer te weten kan komen bij welke dealer die geleverd is dan ben je al een stap dichterbij.

nee, dat ben ik niet , trouwens ik heb hier nog met niemand van porscheforum een discussie gehad

De keerzijde is dat er momenteel een hele hooiberg aan zeldzame en gelimiteerde varianten te koop worden aangeboden en dat er hier op het forum maar een paar gefortuneerde spelden te vinden zijn …

Ive

Ik ben ook van mening dat een aanbieding met de grootste zorg moet gepresenteerd worden.
              Mijn haren komen omhoog staan als ik sommige appartementen of huizen op immoweb te koop zie staan waar je de wasmand en de vuile vaat mee op de foto’s ziet staan. Of de kattebak of hondenmand mee te zien zijn.
              Het zijn kleine aanpassingen maar maken een wereld van verschil qua aantrekkelijkheid.
              Hetzelfde geld voor autoadvertenties.
              Onlangs nog eentje gezien van een topwagen, maar waar foto’s bij stonden van het interieur met lege plastiek zakken op de vloer en een leeg colablikje in de bekerhouder.
              Zo’n dingen knappen onmiddellijk af voor mij.
              Potentiële kopers krijgen zo een (al dan niet verkeerde) indruk van de eigenaar.

Dus goede raad: een mooie verzorgde en duidelijk geïnformeerde advertentie is topprioriteit als je wil verkopen

Wim

@tenne, iedereen mag het lezen, maar dacht dat wij eens een meningsverschil gehad hebben over de prijzen van onderdelen en reparatie. 💡
                Kan ook mis zijn hoor en verwissel ik je met iemand anders. 😳
                Ik kan weer niet in de oude posten op het forum om te zoeken, anders wisten we het zeker.
                Niet dat ik een hekel aan jou heb hoor, zeker niet zou ook niet weten waarom.
                Maar meningsverschillen kunnen nu eenmaal voorkomen, en excuus is daar niet voor nodig. 💡

Verder reageerde ik ook omdat je zelf schreef ;

[quote=”tenne” post=225105]het mag wel een naaldeke uit de hooiberg zijn ,
                er zit er toch weinig liefhebbers op. :think:[/quote]

En door die posten er achteraan reageerde ik dan ook maar.

Maar heb geduld, op dit moment is het een slechte tijd om te verkopen, dure maand en winter.
                Auto behoort tot duurdere segment, dus ware liefhebber moet zich nog melden.
                Merk ik ook aan de betalingen van klanten van ons, duurt net allemaal wat langer op het eind van het jaar. 😉

Maar tip: zorg dat je verkoop pagina op welk forum of verkoopsite er perfect uitziet, met foto’s van alles wat mogelijk is. 💡

Wim ” onenigheid ” ik denk dat u dat op iemand anders zal hebben

in tegendeel , ik ben u heel dankbaar , wat van u heb ik al vele goeie tips en raad gekregen

als ik misschien ne keer onbeleefd ben overgekomen zal ik mij daarvoor excuseren ,want ik ben zo’n persoon niet om mensen aan te vallen

over welk onderwerp(en) had je het dat over waar wij niet overeen kwamen?
                  je kan mij gerust een pb sturen

Wim

Beste Tenne,

Mooie Targa, zonder meer.
                    Nu heb ik een zwak voor limited editions van Porsche en daardoor altijd iets meer interesse in deze modellen.
                    De vraag is ook al door Petquesha gesteld, hoe zit het met het aantal LHD WTL Targa’s?
                    Misschien kunt u dit toelichten?

In onderstaande link staat een ander aantal (overigens een mooi voorbeeld van een fotoserie – wellicht kunt u wat meer foto’s plaatsen, tenslotte gaat het om een auto van 85K…).

http://elfgoed.nl/collectie/porsche-911-carrera-3-2-targa-wtl-85/

Zie nu niet direct de 100% overeenkomst, wel als ik 3 posten van andere bij elkaar neem.
                    Maar zal deze keer toeval zijn, want anders had ik wel al eerder deze opmerking gekregen van forumleden die daar en hier vertoeven als ik meerdere malen plagiaat mocht toepassen op antwoorden. 💡

Wim

Kom daar al een paar jaar niet meer, ook niet voor te lezen. 💡

Maar zal voor deze keer eens gaan kijken wat jij gepost hebt, en wist totaal niet dat Tenne daar ook actief is.
                      Zou dan wel toeval zijn. 💡 want ik ben afgegaan op de foto’s hier geplaatst en tekst, plus reactie van PDS die hij gaf.

Ik heb mijn eigen eerst ingehouden omdat ik al eens wat onenigheid gehad heb met Tenne over bepaalde dingen. 😳
                      En wilde weer niet gelijk katterig overkomen tegen hem.
                      Maar als je zulke bedragen vraagt voor een auto mag in mijn ogen het wel iets uitgebreider zijn.

Hmmm, had de zelfde opmerkingen al op het Nederlandse forum geplaatst…

Wim, had jij mijn post daar soms gelezen…?

Wim

Als ik een kleine opmerking mag maken. 😳
                          Ik denk dat het meer ligt aan de vorm van advertentie, foto’s en gegevens. 💡

Foto’s zijn nu niet helemaal top, lijkt wel of de voorkant er niet bij hoort.
                          En denk dat er voor zo’n uitvoering wel wat meer info en detail foto’s nodig zijn om iemand er warm voor te krijgen.
                          verder klopt volgens mij ook het aantal niet, want als ik de boeken kijk zijn er meer dan 500 van gebouwd, en als ik dan verder lees komt het aantal wat Tenne vernoemd over een met het aantal links gestuurde, maar staat niet vermeld.

Dus als de verkoop ook zo ergens op een auto verkoopsite staat, kan ik mij in weinig interesse iets voorstellen.
                          Sorry Tenne. 😐

PDS

Vanaf dat er “wat werk” nodig is haken de meeste al snel af denk ik !

Mooie auto in elk geval :up:

het mag wel een naaldeke uit de hooiberg zijn ,
                              er zit er toch weinig liefhebbers op. :think:

Fotoke is wat klein om mij te helpen de kop van mijn vrouw zot te maken… :mrgreen:

Wel heeeel schoon machien!!!

nog een fotoke erbij
                                  3.jpg

kan misschien ook geruild worden voor een ander speciale modeleke maar het moet dan wel een 911 zijn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.