911 yountimer versus oldtimer

Home Forum Porsche Talk 911 yountimer versus oldtimer

• Maker
    Discussie
  • Heren,

Recentelijk heb ik een 993 C2 (zwart) aangekocht bij ASTARA (Nl). Mijn allereerste Porsche. Mooie machine en rijdt (naar mijn normen en kennis) heel goed. Echter heb ik een probleem. Ik zit met een innerlijke tweestrijd want ben nog steeds beetje weg van een 911 T,E of S bij voorkeur Targa uitvoering. Kunnen jullie mij advies geven of helpen?

Thanks! Mvg,Frédéric

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • ik zou er toch eerst eens mee gaan rijden vooraleer een goede 993 weg te doen, een degelijke probleemvrije oerP die niet verprutst geweest is in de loop der jaren is redelijk zeldzaam, dan nog de kostelijke ouderdomskwaaltjes met roest en motor niet vergeten, en het bekende targakwaal carrosserie die doorzakt … hangt af van je budget natuurlijk, sommigen steken daar een fortuin in om te restaureren tot topstaat en anderen blijven met een vuilbak verder rijden tot hij op is, dus zeker expert meenemen als je zo iets wil kopen

:respekt:
        Kon ook een 993 aanschaffen,maar heb het niet gedaan. Ik mis zie iets aan dat soort voorlichten.
        K heb het,voor de meer zeldzamere 924 turbo.
        Goesting en smaak…is iets van jezelf.

Een 993 wegdoen voor een oldie….om weg te zetten kan ik het nog begrijpen

Soms staan het hart en ratio niet op één lijn maar je hebt gelijk, waarvoor dank.

Iemand idee waar ik ‘degelijke’ oer-porsches kan aankopen? Mocht er interesse zijn voor mijn 993, aarzel niet.

Mvg,Frédéric

Als de financien het toelaten beiden? 😳
              Anders het hart volgen, altijd het hart volgen… :up:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.