911je

• Maker
    Discussie
  • bij garage bosmans in gruitrode zag ik vandaag een arm 911je staan het stond daar op de weide waar hij tussen een hoop rommel stond volgens mij een ideaal 911je voor iemand die graag aan zo een beestjes werkt het stond er zo triest bij jongens toch, das toch geen wagen om staan te rotten ergens in een weide 😥

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Je kan niet geloven wat hij allemaal heeft (niet alleen daar op die weide en in die garage, ook in hallen elders) idd er staan rolls royces en andere exoten, en als hij zijn prijs niet krijgt laat hij ze gewoon wegrotten,
      ik kom daar al jaren om te polsen naar enkele porsches die hij heeft staan en nog nooit een exoot kunnen kopen aan een redelijke prijs, wel ooit een bmw gekocht met 25000km op aan de helft van de toenmalige prijs !!! het model was toen een jaar uit, nooit problemen mee gehad, soms kan je koopjes doen bij bosmans , helaas alleen niet op het vlak van de exoten…

[quote=”chris_lbr”:3i1epgar]Ne Porsche laten staan rotten…daar moette idd niet goed wijs voor zijn. Is misschien ooit eens op zijne kop gevallen zeker 👿 👿 👿 [/quote]
        Alsook Rolls Royces en Lambo’s dacht ik…

Anoniem

Ne Porsche laten staan rotten…daar moette idd niet goed wijs voor zijn. Is misschien ooit eens op zijne kop gevallen zeker 👿 👿 👿

nee ik blijf bij die man weg heb gehoord dat die niet wijs is

[quote=”mcklusky”:pqc3ut99]is dat die gele turbolook ?

ge moet bij die man eens prijzen gaan vragen, die is niet goed bij zijn hoofd…

voor ne strontrotte 911 omgebouwd naar turbolook, met zeer veel roest, bodemplaten bijna weg en een vastzittende 3 liter motor vraagt deze man 10000 euro, voor een snotrotte 924 met ingedeukt dak en véél roest en 20 cm water in 2000 euro, voor een rotte 944 type 1 met deuken roest en water in 5000 euro en als je denkt te kunnen afpingelen… succes !

jongere wagens kan je er soms wel voor een prikje kopen maar als er porsche opstaat denkt hij dat hij iets van goud vast heeft….[/quote]

Helemaal mee eens Mcklusky ❗

is dat die gele turbolook ?

ge moet bij die man eens prijzen gaan vragen, die is niet goed bij zijn hoofd…

voor ne strontrotte 911 omgebouwd naar turbolook, met zeer veel roest, bodemplaten bijna weg en een vastzittende 3 liter motor vraagt deze man 10000 euro, voor een snotrotte 924 met ingedeukt dak en véél roest en 20 cm water in 2000 euro, voor een rotte 944 type 1 met deuken roest en water in 5000 euro en als je denkt te kunnen afpingelen… succes !

jongere wagens kan je er soms wel voor een prikje kopen maar als er porsche opstaat denkt hij dat hij iets van goud vast heeft….

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.