- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
12 december 2014 om 13:32
Hallo, ik ben Eduard. Ik heb Geert zn SC gekocht vorig jaar.
Een prachtige auto waar ik veel plezier van heb en goed voor zorg.
Ik dacht laat ik me toch maar even voorstellen want er raken wat mensen zenuwachtig dat ik rare dingen met die auto aan het uithalen ben. Zoals het interieur veranderen. En dan krijg je gelijk dit soort dingen :what: en opmerkingen als ‘sommige mensen waarderen niks’.
En dat gaat me toch een beetje ver als je niet weet waar je het over hebt. Ik behandel die auto met alle liefde en zorg dus geen paniek. Ja het is een mooie combinatie wat er in zat, en ja het is goed gedaan, maar het is niet dat ik met een dikke viltstift de mona lisa even sta bij te kleuren naar mijn smaak.
Mijn ‘droom’ 911 heeft een origineel zwart interieur en dat is wat bij toeval tegen ben gekomen in zeer goeie staat. Geloof mij maar als ik zeg dat ik niet met het minste genoegen neem. Het interieur gaat ook niet voor een spotprijs weg en alleen naar een nieuwe liefhebber die iets over heeft voor zijn auto. Het staat netjes geparkeerd in een droge en verwarmde ruimte en ik heb geen haast.
Anway. Geen paniek mensen. En geniet van de foto’s:
groet, Eduard
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.