911SC. die bruine van Gette

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911SC. die bruine van Gette

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik ben Eduard. Ik heb Geert zn SC gekocht vorig jaar.

Een prachtige auto waar ik veel plezier van heb en goed voor zorg.

Ik dacht laat ik me toch maar even voorstellen want er raken wat mensen zenuwachtig dat ik rare dingen met die auto aan het uithalen ben. Zoals het interieur veranderen. En dan krijg je gelijk dit soort dingen :what: en opmerkingen als ‘sommige mensen waarderen niks’.

En dat gaat me toch een beetje ver als je niet weet waar je het over hebt. Ik behandel die auto met alle liefde en zorg dus geen paniek. Ja het is een mooie combinatie wat er in zat, en ja het is goed gedaan, maar het is niet dat ik met een dikke viltstift de mona lisa even sta bij te kleuren naar mijn smaak.

Mijn ‘droom’ 911 heeft een origineel zwart interieur en dat is wat bij toeval tegen ben gekomen in zeer goeie staat. Geloof mij maar als ik zeg dat ik niet met het minste genoegen neem. Het interieur gaat ook niet voor een spotprijs weg en alleen naar een nieuwe liefhebber die iets over heeft voor zijn auto. Het staat netjes geparkeerd in een droge en verwarmde ruimte en ik heb geen haast.

Anway. Geen paniek mensen. En geniet van de foto’s:

4b.jpg

1b.jpg

1.jpg

groet, Eduard

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Ik blijf het een prachtige auto vinden *luv
      Mooie foto’s trouwens :lekker:

Dank voor de reacties iedereen. Tof forum.

Nog wat foto’s:

4.jpg

7.jpg

8.jpg

En met mijn andere klassieker (en tijdelijk kenteken op de invoerdag):
        9.jpg

Die Peter leert het ook nooit. Correctie: Ombouwen naar een TL Peter! :mrgreen:

ps. Lezen jullie mijn berichten eigenlijk wel? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hier broederlijk naast de mijne in Borsbeek een jaar of wat geleden:

GETTEDIRK2.jpg

GETTEDIRK.jpg

welkom!! Mooie wagen!
              En al kleur je hem roos met witte bollen……als jij het graag ziet!!!

Niet aantrekken wat anderen er van vinden, doe gewoon je goesting!

En vooral: post nog wat foto’s 🙂

Welkom op het *porsche forum :drink:

XXX

Welkom Eduard, supermooie die jij hebt hoor.
                  Gelijk wat je er mee doet, ‘t is de jouwe hé.
                  Als ik morgen zin heb om mijn Targa om te bouwen naar een WTL dan is dat mijn ding 😀

Hopelijk treffen we u dit jaar eens :drink:

Welkom Eduard!

En wat die commentaren betreft : doe vooral Uw eigen goesting…het is JIJ die de betaling van de auto gedaan hebt toch?

Al het andere klasseer je maar in je folder “eerlijk en goed bedoeld advies” … nu zou het uiteraard kunnen dat deze post ook in de folder terechtkomt … :bounce:

Welkom Eduard,

altijd leuk dat het liefhebbersauto blijft :up:

‘t Is jouw wagen. :salut:
                        Welkom. Altijd leuk als een nieuwe eigenaar een wagen in de club houdt en ach, dat interieur is toch gemakkelijk weer origineel gezet. 😆 Zolang er maar niets onherroepelijks gebeurt. :sarcastisch

Wim

[quote=”cabrio wim” post=188452]Welkom Eduard, en leuk dat je mijn woorden gebruikt. 😉

Je had het ook mogen quoten hoor, dan wisten ze gelijk dat ik het was. :what:
                          En is misschien een trekje dat ik van het nederlandse forum over gehouden heb. :mrgreen:

En inderdaad vindt ik het doodzonde om met zo’n mooie combinatie van kleuren dit om te bouwen.
                          Maar zwart getuigd van smaak. :first:[/quote]

Wim

Welkom Eduard, en leuk dat je mijn woorden gebruikt. 😉

Je had het ook mogen quoten hoor, dan wisten ze gelijk dat ik het was. :what:
                            En is misschien een trekje dat ik van het nederlandse forum over gehouden heb. :mrgreen:

En inderdaad vindt ik het doodzonde om met zo’n mooie combinatie van kleuren dit om te bouwen.
                            Maar zwart getuigd van smaak. :first:

Hey Eduard, welgekomen hier.
                              Was vorig jaar rond deze tijd dat ik hem afgeleverd heb dacht ik, ik mag hopen dat je er sinds dien al veel plezier aan gehad hebt.
                              Ik moet toegeven dat ik wel even verschoten ben toen ik je post op het NL forum las, maar ieder is natuurlijk vrij om te doen wat hij wil met zijn wagen.

Kleine tip, ik was ooit van zin om er originele “éérste generatie” Turbo stoelen in te plaatsen met de zijkanten in beige leer met in het midden het fluweel zoals hij origineel is afgeleverd. Het is wel niet zwart maar wel speciaal 😉

knappe wagen, hij is in goede handen lees ik :up:

welkom
                                  op het forum
                                  mooie auto is het die van gette
                                  veel plezier met de Porsche
                                  :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.