911t ,e of s uitgebrand, jammer

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s 911t ,e of s uitgebrand, jammer

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
    • X heeft vandaag zijn ogen geopend!! Eveneens reactie op stemmen uit zijn omgeving! 🙂
      We zijn op de winst!!!! 😀

Ooit iets soortgelijk meegemaakt op Zolder. Was nat, alles dichtgegooid voor de bocht en omdat de ene kant van de baan droog was en de andere nog nat stond ik in een flits achterstevoren. Gelukkig is het voor mij toen beter afgelopen.

Veel beterschap aan Mr X. Ben blij dat ie er door komt!

dit zijn de dingen van alle dag, deze keer met minder goede afloop, we rijden allemaal met snelle wagens, de meeste zijn niet uitgerust met de moderne veiligheids opties zoals we die vandaag kennen en dan loopt het mis op zo een moment, jammer van de wagen maar die is te vervangen, de man in kwestie niet dus hopelijk spoedig herstel

grtz Geert

goed nieuws voor mijnheer X, laat ons hopen dat hij snel beter wordt ❗
            en die rode, die mogen ze vinden en op de brandstapel zetten

Gaat gelukkig de goede richting uit!
              Ivm de reden van ongeval, erg! Nog maar eens iemand die zijn verantwoordelijkheid niet neemt!

Eventjes vreesde ik het ergste op het moment dat ik een post van je zag .
                Gelukkig lijkt alles positief te evolueren ,oef .

Goed nieuws! Inmiddels ontwaakt mister X (laten we hem zo maar even noemen) stilaan uit coma. Eveneens is de exacte reden van het ongeluk gekend!
                  Mister X treft geen schuld! Een rode auto kwam plots opduiken uit een zijstraat (geen voorrang) waardoor X vol in de remmen moest. Vervolgens 180° gedraaid en in de gracht terecht gekomen. Door het felle remmaneuver leek het alsof de wagen een klapband gekregen had. Niets is minder waar…
                  Inmiddels is men opzoek naar de bestuurder van de rode auto.

Het is mogelijk nog wat te vroeg om daar concreet op te antwoorden (onderzoek loopt nog).
                    Er zijn twee pistes. Klapband (hoewel deze recent vernieuwd zijn) waardoor hij de controle over het stuur verloren is. Eveneens is men opzoek naar een 2e wagen (nr-plaat deels gekend).

Nu eerst duimen voor volledig herstel!

[quote=”RubenB” post=102457]
                      Ondergeschikt aan zijn herstel, komt er met de dag ook meer zicht op wat er zondag is gebeurt…[/quote]

Het is inderdaad het belangrijkst dat hij er helemaal en liefst ongeschonden door komt!

Maareuh… wat is er dan concreet echt gebeurd ? ❓

[IMG]http://i50.tinypic.com/a0h0cw.gif[/IMG]

Heren,

Ik kan jullie gerust stellen. De man is nog steeds in leven!
                          Alles gaat de goede kant uit, al blijft het spannend afwachten!
                          Ondergeschikt aan zijn herstel, komt er met de dag ook meer zicht op wat er zondag is gebeurt…

gisteren stond in HLN dat de man overleden was…? 🙁

auto is bijzaak, hopen dat de man snel beter wordt

Mijn gedacht is de auto nu bijzaak, sterkte aan de familie!

Ik ken de desbetreffende man!
                                  Hij ligt momenteel in het ziekenhuis, en zal waarschijnlijk nog enkele dagen in coma blijven, heeft verwondingen aan gezicht en bloeding in de hersenen. Inmiddels al verschillende operaties achter de rug: Lever, milt en long zijn gered. Nu, ruim 24h na het ongeval laten scans het ‘beste’ vermoeden.
                                  DUIMEN!

PS: Wagen is een 911E van 1969.
                                  Dit exemplaar was nog maar enkele maanden in zijn bezit. Nu vuilbak! 🙁

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.