912 2.0 S targa Softwindow

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 912 912 2.0 S targa Softwindow

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • en aan de foto te zien zul je niet veel uit uw investering halen, carrosserie is op veel plaatsen doorgeroest. Als je deze koopt tenminste 😉

ik denk niet dat je het als een inverstering moet zien, maar gewoon als hobby.

Het kost je toch geld, onderhoud etc.

Beste Piet,
          Veel meer info over de 912 is te vinden op http://www.deklassieke912.nl Ik nodig je uit een kijkje te komen nemen, een groep van echte enthousiastelingen die de 912 cultuur in stand willen houden.
          Mvg,
          Gianni
          912-’65

De 912 die te koop staat, is nog niet in België. Hoewel ik persoonlijk een coupé mooier vind, ben ik ook van plan een SW targa aan te schaffen. Het is een blijft een investering voor de toekomst en … een klassieke Porsche (tot 1973) blijft een uniek stuk en … mooier dan de huidige generaties 😆 😆 .
            Greets,
            Gianni

Hier staat ene te koop voor 8400€

Thx!

@Thomas: Het is zeer waarschijnlijk nog de originele motor die er in zit, het motornummer komt overeen met een Mei 68er.

Is inderdaad niet de originele uitlaat, de uilaat lijkt sterk op de Bursch zoals je hieronder ziet, maar ik heb nergens een merknaam gevonden op de uitlaat.

@ pix912

heb je nog de originele motor er in liggen?
                  De uitlaat is namelijk niet origineel….

mooi mooi mooi…echt super!!! Tof dat onze smaken binnen eenzelfde merk allemaal zo verschillen hé…we zouden ze wel allemaal willen, maar ieder heeft z’n voorkeuren/redenen/argumenten om toch voor dit of dat model/type/uitvoering te gaan:)

Vindt dit ook een prachtwagen 😀
                      Wist zelfs niet dat iemand van het forum zo één had, zo zie je maar

ken

tof zo’n softwindow 😉
                        zo rij je echt meer cabrio hé

mooie wagen trouwens pix912 😉

Als je één te koop weet staan, niet twijfelen, ik geniet er al 4 jaar van.

Foto’s: http://users.pandora.be/piet.neyrinck/P912/page_01.htm

DEZE stond te koop voor 17.500€

Type :912 targa softwindow
                            Jaar : 28-02-1968
                            Kleur :geel NIEUW !!! VERKOCHT
                            Km stand : 50.625 miles
                            Status :prachtige orginele klassieker met softwindow, unieke auto in goede staat, klasse 1 alarm
                            Prijs : € 17.500,-

912’s met VW motor verkopen idd niet zo goed, hoewel de SW targa zeer gezocht is. Misschien toch wat meer info. Tot 1968 waren alle targa’s SW, vanaf 68 was de SW als optie leverbaar.
                              67 – 544 SW
                              68 – 2017 targa’s
                              Vanaf 69 produceerde Porsche geen 912 meer wegens de bouw van de 914.
                              Er zijn wel degelijk 911 – 2.0 s targa SW gemaakt
                              1966 – 718
                              1967 – 542
                              1968 – 614 targa’s
                              Mvg,
                              Gianni

er zijn ook 912 targa soft windows gebouwd hoor…

hier in paal heeft er lang eentje te koop gestaan, zag er redelijk uit, doffe lak, niet al te goed opgespoten ooit, en keverblokje erin.

is verkocht voor 12000 euro

staat nu bij een nederlandse handelaar voor 11950 euro, die man vroeg eerst 13000 euro

oeps,
                                  was even mis 😳
                                  dacht dat het een 912 was 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.