912 Bahama Yellow 1800cc

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 912 Bahama Yellow 1800cc

• Maker
    Discussie
  • Longhood erbij!

Geheel onverwacht maar samen met mijn pa een 912je gekocht. Wagen is in goede staat. Mechanisch is hij tip top in orde. Vorige eigenaar heeft hem vorig jaar opgevoerd naar ca. 134 pk. Blok is opgeboord naar 1800cc , full flow olie systeem, 911 koppeling, 911S schijven en blokken, etcetera. Hij heeft er de sport van gemaakt om hem echt perfect/sturend te krijgen.

Wagen rijdt ongelooflijk goed. Vandaag even mee gereden naar de keuring. Waanzinnig soepel en responsief. Volledig ander gevoel dan de 3.2. Echt een fun auto.
    Vorige eigenaar heeft hem wel echt gebruikt voor waar hij bedoeld is, is dus geen concours wagen maar maakt ook niet uit. Nu zag ik wel aan de binnenkant van de kofferklep wat roest.

Ik wil dit proper maken, opschuren en terug lakken zodat het niet erger wordt.
    Waar kan ik een potje Bahama Yellow verf te pakken krijgen? Geen idee waar je daar voor moet zijn. (regio Antwerpen)

IMG_2723.jpg

IMG_2721.jpg

IMG_2724.jpg

IMG_2689.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • [quote=”Philip7″ post=230732]Yes. Gekocht van felix van het nederlandse forum. Is inderdaad de wagen van in PUUR magazine. Hopelijk deze week platen en :driver: [/quote]

Ah ❗ De nieuwe en kersverse eigenaar van Geel & Giftig :happydance:

Gefeliciteerd, met de aanwinst van deze 911 killer :coolness:

Boxsterwalter, uw bericht was nog ni gepost en was deze morgend (na DIV) al gepasseerd in Auto Vak Kontich voor een spuitbus Bahama yellow 😀

Kleurcode was zelf voldoende. Weer iets bijgeleerd!

Proficiat met je aankoop .

Voor je lak Bahama Yellow kan ik je Auto Vak in Kontich aanraden , neem een onderdeel mee waar de kleur opzit bv je benzine klep , zij maken de lak in spuitbussen voor je klaar ofwel per halve liter .

[quote=”bladerunner” post=230749]Mooi karretje. Kleur is :lekker: :lekker:
            [/quote]

+1!

Trouwens: voor Saga in haar lederen broek en haar olijfgroene 911 alleen al kijk ik met een zalige glimlach naar The Bridge.

[quote=”Philip7″ post=230732]…iemand een idee hoe ik aan bahama yellow verf geraak?[/quote]

In elke betere autoshop kan je met je tankklep de kleur laten scannen. want na een paar jaar is je autokleur toch wat verweerd en zal je kleurverschil hebben als je nu de originele lakkleur gebruikt. voor de binnenkant van de motorklep kan je de binnenkant van je tankklep laten scannen.
              de maatkleur kan geleverd worden in lakstift, pot of zelfs spuitbus.

Mooi karretje. Kleur is :lekker: :lekker:
                ..

[quote=”luc993cabrio” post=230735]:applaus: :applaus: :applaus: Iedere carrosserie of deftige verfwinkel moet dit kleur kunnen maken aan de hand van de kleurcode denk ik.
                Hier in het verre Brugge kunnen ze da zelf :happydance: :happydance: :happydance:[/quote]

Dan zullen ze dat in ‘t Stad ook wel kunnen zeker. :mrgreen: :mrgreen:

Proficiat met je aankoop :applaus:

Enkele jaren geleden, zo rond 2008 als ik me goed herinner, is er op het Nederlandse 912 Register een 912 in Bahamageel gerestaureerd. Was een ’69 er van een zekere Marcel en op het einde van de rit een pareltje.
                  Werd kort nadien te koop aangeboden voor +/- € 16 K 😯 toen……..
                  Ikke te lang getwijfeld en dus achter het net gevist :bounce: Voor eeuwig en altijd spijt …. :think:

Mooie aanwinst! *Jaloers*!! 🙂
                    En nu als de bliksem de gele koplampglazen er terug in 8)

Heeft de verkoper geen staal van de lak meer?

:applaus: :applaus: :applaus: Iedere carrosserie of deftige verfwinkel moet dit kleur kunnen maken aan de hand van de kleurcode denk ik.
                        Hier in het verre Brugge kunnen ze da zelf :happydance: :happydance: :happydance:

Yes. Gekocht van felix van het nederlandse forum. Is inderdaad de wagen van in PUUR magazine. Hopelijk deze week platen en :driver:

Iemand een idee hoe ik aan bahama yellow verf geraak?

Gefeliciteerd met de aankoop, zeer mooie wagen!

Gekocht van Nederlands forumlid?

Proficiat met de aankoop!

Je hebt er een goeike te pakken!

geniet er maar van!

prachtwagen :up: proficiat met je aankoop :drink:

mooie Porsche
                                  proficiat samen !!
                                  :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.