- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
8 maart 2016 om 20:57
Longhood erbij!
Geheel onverwacht maar samen met mijn pa een 912je gekocht. Wagen is in goede staat. Mechanisch is hij tip top in orde. Vorige eigenaar heeft hem vorig jaar opgevoerd naar ca. 134 pk. Blok is opgeboord naar 1800cc , full flow olie systeem, 911 koppeling, 911S schijven en blokken, etcetera. Hij heeft er de sport van gemaakt om hem echt perfect/sturend te krijgen.
Wagen rijdt ongelooflijk goed. Vandaag even mee gereden naar de keuring. Waanzinnig soepel en responsief. Volledig ander gevoel dan de 3.2. Echt een fun auto.
Vorige eigenaar heeft hem wel echt gebruikt voor waar hij bedoeld is, is dus geen concours wagen maar maakt ook niet uit. Nu zag ik wel aan de binnenkant van de kofferklep wat roest.Ik wil dit proper maken, opschuren en terug lakken zodat het niet erger wordt.
Waar kan ik een potje Bahama Yellow verf te pakken krijgen? Geen idee waar je daar voor moet zijn. (regio Antwerpen)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.