912 Bahama Yellow 1800cc

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 912 Bahama Yellow 1800cc

• Maker
    Discussie
  • Longhood erbij!

Geheel onverwacht maar samen met mijn pa een 912je gekocht. Wagen is in goede staat. Mechanisch is hij tip top in orde. Vorige eigenaar heeft hem vorig jaar opgevoerd naar ca. 134 pk. Blok is opgeboord naar 1800cc , full flow olie systeem, 911 koppeling, 911S schijven en blokken, etcetera. Hij heeft er de sport van gemaakt om hem echt perfect/sturend te krijgen.

Wagen rijdt ongelooflijk goed. Vandaag even mee gereden naar de keuring. Waanzinnig soepel en responsief. Volledig ander gevoel dan de 3.2. Echt een fun auto.
    Vorige eigenaar heeft hem wel echt gebruikt voor waar hij bedoeld is, is dus geen concours wagen maar maakt ook niet uit. Nu zag ik wel aan de binnenkant van de kofferklep wat roest.

Ik wil dit proper maken, opschuren en terug lakken zodat het niet erger wordt.
    Waar kan ik een potje Bahama Yellow verf te pakken krijgen? Geen idee waar je daar voor moet zijn. (regio Antwerpen)

IMG_2723.jpg

IMG_2721.jpg

IMG_2724.jpg

IMG_2689.jpg

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • knappe P! proficiat met je/jullie aankoop :driver:

Wim

Ik heb hem gezien zoals deepee schrijft in het magazine Puur, ligt nog bij ons op de balie.

Dacht ik ook al tegengekomen zijn op het nederlands forum
          Mooi exemplaar :hail:

gefeli met deze prachtige aanwinst !
            als Wim het juist heeft dan zou die nog op de cover gestaan hebben van Puur Magazine

912puur_xs.JPG

Wim

Mooi 912 aangekocht. :up:
              Toevallig in Nederland gekocht. 😉

goed gedaan :up: :respekt:

We zullen moeten afwisselen.

Maar mijn pa heeft geen plaats meer, dus hij staat bij mij.. :mrgreen:

wow, mooie wagen, proficiat :up: :up:
                    nu is wel de vraag: wie gaat daar mee rijden, jij of je pa :think: :think: :think: als jullie er niet uit geraken wil ik mij graag opofferen :driver:

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.