- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
11 oktober 2014 om 13:30
Kort samengevat : ik ben Kurt uit Kalken. Een jaar geleden beginnen zoeken naar een 914 2.0l, eentje gevonden in Nederland die op het eerste zicht (en met mijn beperkte autokennis) in redelijke staat was. Achteraf staken er allerlei problemen de kop op : er bleken onder de rutex laag toch meer roestgaten te zitten dan verwacht…. motor draaide niet echt soepel, wegligging niet optimaal en plots sloten de portieren niet meer goed aan :wtf:
Op aanraden van een kennis contact opgenomen met CCR Van Leuven. Na een grondige inspectie bleek het onderstel van de wagen in zeer slechte staat, de afstelling van de motor trok op niets, remmen waren ondermaats, enz…
Heb dan besloten om het onderstel, remmen en ophanging te laten reviseren bij CCR.
De foto’s op hun website spreken boekdelen http://www.ccr-vanleuven.nl/projecten/lopende/?tx_chgallery_pi1%5Bdir%5D=11&cHash=78cab9913e5cbba0416dd5f5c6f25d8e#c11Timo en zijn team hebben topwerk geleverd ! Onderkant wagen ziet er fantastisch uit, wegligging is top en remmen functioneren super. Eveneens werd de motor en de versnellingsbak afgesteld zodat de wagen eindelijk reed zoals het hoorde.
Na 1000km pure fun werd alles nog eens volledig nagekeken : de na service bij CCR mag er wezen !
Bijgevoegd enkele foto’s van mijn oudje 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.