915 boite

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 915 boite

• Maker
    Discussie

• davy wens
    Deelnemer

Beste Porsche vrienden,

Ik ben op zoek naar een 915 versnellingsbak werkend met kilometerteller kabel , is voor een 911 2.7 van 77.
      Of als iemand iets weet , mag je het laten weten.

Mvg

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • spijtig genoeg , maar het is zo 🙁

Zoals Wim zegt, de prijzen beginnen echt serieus op te lopen!! Overdreven soms zelfs

Hoi,

Dat weet ik , maar voor een revisie te doen zit ik niet mee.
            En heb je het zelf in handen, zo als die motor van mijn karmann heb ik ook zelf gedaan, alleen de krukas en de nokkenas en het afstellen van het vliegwiel heb ik met een expert er in samen gedaan, maar de rest heb ik zelf gedaan.
            Als je aan dat sleuteltje draait en dat loopt gesmeerd , dat is een prettig gevoel.
            Maar het is zo als zegt , makkelijk is anders.

Groetjes

Wim

Ik denk niet dat je er zo maar ergens een gaat vinden, of een forummer moet er toevallig een liggen hebben.
              Die je vindt op marktplaats of kapaza van particulieren moeten meestal nog een revisie ondergaan. 💡
              Want waarom heeft iemand een bak over…………meestal omdat dit zijn kapotte was en die zelf vervangen heeft door een ander exemplaar.

En geloof mij, koopjes in de Porsche wereld zijn zeldzaam, en hoe langer je wacht hoe duurder het gaat worden, want prijzen van onderdelen schieten gigantisch in de lucht, zo ook gebruikt.

Hoi,

Heb ik al geweest, maar zij weten van prijs.
                En zijn dan meestal gereviseerd.
                Ik moet nog met dit project beginnen en heb nog tijd, maar als ik iets tegen kom.
                Er liggen er waarschijnlijk hier en daar nog wel, maar waar ❓ ❓ ❓
                Maar alvast bedankt voor je reactie.

Mvg

Wat is het probleem aan de oude versellingsbak ?

Wat is er fout aan de oude versnellingsbak ?

heb je met Zaffelare, Zichem, Deurne (NL), … al contact gehad ?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.