924

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • is inderdaad een auto van mij,maar er zijn persoonlijke dingen tussen gekomen,daar de auto verkocht word,
      met de auto zelfs is niets mis mee,is gewoon zoals hij beschreven word,bij mij ging het erom dat dit wel degelijk een 924 S is,en de look mooier vind dan een gewone,(persoonlijke keuze)
      mgv

Waarom een naar 944 omgebouwde 924 kopen?

Persoonlijk hou ik meer van de meer “zuivere” lijnen van de 924.
        Als je voorkeur uitgaat naar de lijnen van een 944 dan beter een echte 944 zoeken.

[quote=”Wout_RS” post=219478]Zat deze met de rode 924S niet hier op het forum?[/quote]

Update: is idd van een forumlid hier

https://porscheforum.be/forum/8-924/124349-nieuw-aanwinst-924s

Zat deze met de rode 924S niet hier op het forum?

XXX

Ik deel Wim zijn mening, als het een S is en de beschreven werken zijn werkelijk uitgevoerd is die prijs wel ok (wel spijtig dat hij niet meer op originele S-velgen staat).

grtz,

Wim

Maar als het een echte S is. 🙄

XXX

Als je graag 6K voor een omgebouwde 924 neerlegt :wtf:

Mooi bedrag om een echte 944 voor te gaan zoeken hoor, maar een beetje bijleggen en je hebt een goede basisauto :salut:

eentje in granatrot metallic?

Ben net gaan zien naar een andere 924 in mijn favoriete kleur, straks weet ik of ik hem koop.

Efkes gehoord bij een kameraad met kevers en buskes en die mannen hebben blijkbaar wel een goede reputatie in die dingen.
                            Dus ik vermoed dat deze ook wel deftig zal zijn.
                            Vooral de deftige vroege 924’s die worden zeer schaars, hebben meer last van de roestduivel.
                            Maar af en toe zijn er te vinden die deels gerestaureerd zijn en die zijn zeer leuk.

Voorlopig niet meer op zoek naar een 924 dus nog niet gaan kijken.

Moest ik nog op zoek zijn zou ik zeker naar deze gaan kijken.

En zoals Drip al aangeeft o foto’s kan je niet verder gaan

Targa is wel leuk en heeft een stijver chassis dan de coupe, wat normaal gezien net omgekeerd is…

De zuivere 924’s worden alleen maar schaarser…

XXX

Nope, en op foto beoordelen is zo moeilijk hé.
                                Gaan kijken, dat is het enige dat je kan doen. Kijken en vergelijken.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.