- Dit onderwerp bevat 100 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
26 december 2015 om 15:55
Ik loop al een paar maanden rond met het idee om een 924 als daily te gaan gebruiken. Nee, niet mijn mooie S, maar wou een tweede 924 bij kopen en deze te gaan gebruiken. Ik dacht zelf aan een 924 2.0 N/A, dus geen Turbo of S i.v.m. runningcost (ervan uitgaand dat een 924 “goedkoop” is wegens de gelijkende VW techniek en onderdelen). Het hoeft ook helemaal geen perfecte wagen te zijn aangezien hij in weer en wind gaat moeten dienen. Mijn grootste vragen hieromtrent zijn echter: Is het verstandig? Zijn er nadelen aan het dagelijks oldtimer rijden? En hoe “veilig” is het om zo’n 924 te kopen voor een paar duizendjes? De reden waarom ik geen beter exemplaar wil is 1: omdat hij dus in weer en wind moet dienen. En 2: Ik er een beetje mijn eigen ding mee wil doen ( lees: streetlegal racertje a la Magnus Walker 911 8) ). Ondertussen heb ik mijn WRX al te koop staan dus het is wel een serieus idee om ermee door te gaan, alleen weet ik niet of ik te snel aan het handelen ben en een droombeeld achterna aan het gaan ben wat misschien niet haalbaar is… 😕
De reden waarom ik dit idee gekregen heb:
[video]https://vimeo.com/142849201[/video]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.