924 Turbo

• Maker
    Discussie

• Peter
    Deelnemer

Zonet gaan kijken naar 924 Turbo.

Zag er goed uit, interieur perfect op dashboard na.

Lak vanbuiten ook goed buiten een paar kleine krasjes.

Motor was 2 jaar geleden gereviseerd.

Enig probleem dat ik had, was mijn zit positie 1m90.
      Iemand ervaring mee dat dit op te lossen is?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Vandaag even gebeld met de verkoper van de 924 Turbo aangezien hij mijn vragen via mail negeerde… 🙄

Er is volgens de verkoper een probleem met de K-jet en de schakelstang. Ook mompelde hij iets over een motorrevisie 2 jaar geleden, toch vind ik het verdacht dat er een motorrevisie gebeurd zou zijn maar hij nu niemand kan vinden die zijn K-Jet zou kunnen nakijken want “niemand kent daar iets van”. Ook het schakelprobleem zou maar een klein probleem zijn van een versleten rubbertje, toch is het nog steeds niet gemaakt? Ook na wat zoekwerk een oude advertentie gevonden uit mei 2014 van dezelfde wagen op http://www.koopjeskrant.be. Toen stond hij dus ook al te koop, ondanks zijn gereviseerd blok…?
        Something smells fishy… :think:
        Maar eerlijk is eerlijk, het is wel een hele mooie… :applaus: Moest ik er allemaal iets meer van kennen dan durfde ik hem wel aan als projectje, maar ben bang voor een moneypit. En dat kan ik nu wel missen… 🙂

Zit inderdaad met hoofd tegen het dak. Heeft schuifdak dus daarom waarschijnlijk nog lager?

Zit je met je hoofd tegen het dak of zo?

Heb zelf een 931 en ben 1.95. Buiten dat het even wennen is aan de positie van het stuur heb ik geen problemen. Je bent het wel snel gewoon hoor.

Welke ben je gaan zien? die zilveren?

Ouder worden zodat je krimpt. :mrgreen:

Als de stoelen hetzelfde zijn zoals in mijn 924S dan zitten er aluminium blokjes gemonteerd tussen het frame en de stoel zelf.
                Deze zijn zo’n 1 cm dik en kun je verwijderen. Scheelt niet veel maar wel iets. 🙂

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.