924 turbo – 931

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 924 turbo – 931

• Maker
    Discussie
  • Zo bij deze stellen we graag 177 paarden voor die ontsnapt zijn uit een schuur in Duitsland in 1981.
    Ik schrijf graag lange teksten maar hier op dit forum is er vooral vraag naar foto’s.

Attachments:
    • 924turbo2.jpg
    • 924turbo.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • Die GTP kit wordt toch in kleur gespoten, dan ziet toch niemand meer dat het ooit carbon was? 😉

Ive

proberen gaat mee :bounce:

Zo net weer even een half uur van mijn leven verspeeld.
            Bel ik naar een kerel die kits levert voor 944’s, cgt’s
            Of die ook een gtp kit zou kunnen leveren in glasvezel.
            ja dat kunnen we en we hebben ervaring
            Ok leuk
            en bij het einde van het gesprek maar wij hebben eigenlijk een speciaal soort carbon dat niet splintert.
            Carbon mag niet op de keuring
            O ja op die manier ja dan kan ik u niet helpen.

:driver:

En we gaan op dieet.
                Ja met de Porsche das makkelijker op die manier.
                De originele versnellingsbak met lsd gaat gereviseerd worden.
                Het exemplaar dat er nu onder zit heeft last van de syncro in 2de versnelling dus beter maar es volledig onder handen laten nemen.
                Ook een hoop kleine dingen aan het aanpakken, post wel es wat foto’s.

En deze gaat dus de basis worden voor de gtp wagen.
                Nog even op zoek geweest naar een andere basis maar deze gaat het dus worden.

Tja, ,een 931 is niet echt traag te noemen hé 😉

Toch wel mooi zo’n 931. 🙂 Staat ook nog op mijn lijstje om te hebben.
                    Succes ermee! En nog veel meer fotootjes plaatsen. 😉

XXX

Ik ken dat gevoel, ja zelfs met die oude kwakkel van mij. Als je dan eens doordrukt dan kijken ze wel even op :happydance:

Zo gisteren maar es de tijd genomen om de turbo goed warm te rijden.
                        Als het eerste cijfer van de in totaal 3 cijfers van de teller veranderd naar boven toe dan komt er even een zeer grote smile.
                        Alleen spijtig dat een nissan suv zich wou gaan bewijzen aan de stoplichten.
                        Ik heb zeer traag opgetrokken en die man was zich daar behoorlijk mee aan het amuseren, zelf de achterbank kwam kijken om te lachen. En dan net eventjes een beetje gas gegeven om er dan braafjes een beetje voor te gaan rijden.
                        Altijd grappig dat iedereen met een sportief wagentje verondersteld wordt om snel te willen gaan optrekken en te racen.

Denk dat ge tegenwoordig wel 24 letters kan nemen als ge maar genoeg betaalt 😉

De graaf heeft zelf een paar Porsches 🙂

ramstein met één m? 😀

Nope zou ook niet kunnen met 9 letters.

Rammstein?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.