924 turbo – DP-cargo

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s 924 turbo – DP-cargo

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”911-lover”:24rr5e54]Ik vind het wel iets hebben.
      Een hele tijd geleden stond er een quasi identieke te koop in het Genkse.
      Daar zou het om een 944 gegaan hebben (althans verkoper) en deze vroeg 25.000€
      Ik weet niet of deze verkocht geraakt is.

2 weken geleden op E-bay geweest. 25.000€ niet verkocht. Ik vind hem geweldig. DP heeft het trouwens goed gemaakt! Er zijn er slechts 7 van. Deze heeft een 924 turbo motor. 177 paarden. Als de prijs wat zakt….

Ik vind ‘m zeker wel wat hebben 😀
        Hij heeft wel wat weg van de volvo p1800 ES van weleer. 8)

Het gaat wel degelijk ove reen 924 turbo. Zie motor en interieur.

is misschien een typfout want ik dacht dat et een 944 turbo was op de beurzen…

hmm…euhhh…. 😕

Dat dacht ik eerst ook aan de foto’s te zien , maar waarom hadden die het over een 944 en deze nu over een 924 Turbo ❓

[quote=”911-lover”:3fids2hp]Ik vind het wel iets hebben.
                  Ik weet niet of deze verkocht geraakt is.[/quote]

volgens is dit dezelfde hoor, Koen,
                  staat bij het oldtimerhotel en dat is in Genk….

en dan een nieuwe slogan voor koen he

pk tuning leverd aan huis u nog voor u de hoorn op de haak legt 😆

kan je best wat aandelen van de belgische staat kopen zou onbetaalbaar worden aan verkeers boetes vrees ik 😥

idd , die 944 daar leuren ze reeds enkele jaren de diverse oldtimerbeurzen mee af… de laatste maanden ben ik hem echter niet meer tegengekomen, was nog iets voor u koen, om stukken gaan te halen 8)

Ik vind het wel iets hebben.
                        Ik weet niet of deze verkocht geraakt is.

S2

Persoonlijk vind ik dit een heel toffe wagen. (Maar ik vind een Z3 coupé ook mooi, dus gelukkig dat smaken verschillen 🙂 )

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.