- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
31 juli 2017 om 20:31
Dus zit je in de zetel terwijl de vriendin naar een serie kijkt met weinig inhoud.
En krijg je via een forum een leuke auto doorgestuurd.
Een blinkende minerva blauwe 924 turbo.
De auto kan van het buitenland naar huis gereden worden: check
Het is ideaal weer voor nen vliegen heen en roadtrip back: check
We waren al lang opzoek naar zo eentje: check.Dus bij deze is het tijd geworden om afscheid te nemen van de two tone.
Vorig jaar van Stockholm naar huis gereden en ja je raad het al daarna niks meer mee gedaan.Het is het persintroductiemodel, in de jaren 80 is het rode stuk overspoten in minverva blauw(nooit zo geleverd geweest in die kleurenstelling). Met het rode tartan interieur. Met een aftermarket zonnedakje.
1979 auto dus een type 1 924 turbo, 170pkHeeft wat liefde nodig. start hij? geen idee met de eerste geinteresseerde gaan we dan uitvissen.
Vorig jaar heb ik er 2500 km mee gereden, een paar uur boven de 200 in duitsland, gaf geen krimp.
In het interieur is de bestuurdersstoel toe aan nieuwe stof, je krijgt een rol voor volledig het interieur nieuwe tartan stof erbij.Exterieur is goed, heb er 230 op de gps mee gereden dus bolt nog lekker.
Wie geeft deze dame wat liefde?
Ik wou ze terug grijs rood maken maar bij nader inzien wil ik gewoon een volledig minverva blauwe.
En ik ben ook nog bezig met een indischrot rode 924 turbo van de 2de eigenaar dus even keuzes maken.Stay tuned voor de volgende roadtrip of avontuur in 924 turbo land.
ps: foto’s volgen vanavond
ps2: forumprijs 6250€
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.