- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
28 juni 2017 om 17:58
Hoi iedereen,
ik heb een aantal weken geleden een Porsche 924, bwj 1982 aangeschaft. Hij is gekeurd en uitgelijnd maar nu moeten er een aantal zaken aan ‘verbeterd’ worden. Er zijn nl. 2 zaken die ik snel wil oplossen.
1, de benzinepomp is lek ==> op zich geen probleem denk ik. Gewoon vervangen. Maar: er zit in het dashboard ook een extra knopje gemonteerd om meer benzine in te spuiten bij de start. (als ik het zo goed verwoord) ‘t Is er achteraf op gezet en mijn (hobby) garagist vindt dit maar raar. Iemand advies hierover? Kunnen we dit afkoppelen? Ik lees wel eens over startproblemen bij deze modellen.
2, de auto ‘zweet’ bij de achteras. Hij staat nu in een garage (gelukkig met karton ter bescherming van de vloer eronder) en je ziet dat op het karton olie ligt. (en ook benzine van de benzinepomp lekt) Is hier iets aan te doen? Kan dit kwaad.
sorry voor de vragen maar ‘t is de eerste keer dat ik zelf iets aanpak (of laat doen buiten een officiële garage) en ik wil zeker zijn dat er niets fout wordt gedaan door de garagist. (die wel van wanten weet als ex-werknemer van een Audi filiaal)dank voor jullie hulp. Zo snel de wagen ‘echt’ rijdt, komen er foto’s. Beloofd.
Luc
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.