924S achterruit, liefst met volledige verwarming

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 924S achterruit, liefst met volledige verwarming

• Maker
    Discussie
  • Heb een 924S op het oog, modeljaar 1988.

Ding heeft net deze voormiddag de AKK bij PON achter de rug, 2 puntjes blijven:
    [ul]

• de remmen zelf zijn in orde, maar bij de achterste leiding moet nog iets vervangen worden en dus meteen ook de remolie
  • van de achterruit blijkt 1 baan niet te werken, heeft iemand er eentje in de aanbieding?
  • foto8bis.jpg

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Jouw foto is een van 37 witte Britse M-755 “Le Mans” 924S, ik durf wedden dat het stuur rechts staat. Mijn foto is een van de wereldwijd 130 andere witte “Sportliches Sondermodell”, in de volksmond ook 924S “Le Mans”, maar bij Porsche allen bekend als M-755.
      Vind de velgen in koetswerkkleur passen bij de wagen.

Voor mij is dit draadje geslaagd, mag *slotje en verder gaan in https://porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-/121789-924s.

:hail: Cabrio Wim,
        😀 bedankt.

Wim

Vergeet ik nog het product te vermelden :bounce:

dan maar met een afbeelding

Wim

Even Timo gebeld, en die wist het gelijk, en de lijm is in de betere elektronica zaak te koop, kosten iets van 9 euro.

En hier gelijk een voorbeeld hoe in je het moet doen.

Wel eerst de breuk zoeken, en dan goed ontvetten.
            Spul zeker 12 uur laten drogen voor jet het kunt testen.

Wim

Daar heb je speciale lijm voor om een draadje wat onderbroken is weer te laten werken.
              Ik ben even de naam kwijt, maar kom er op terug.

Hier kan je de verschillende velgen voor een 924 bekijken:
                http://www.924forum.nl/de-porsche-924/velgen-van-de-924

Awel dat valt mee.
                  Een 924-draadje wordt toch niet alleen gelezen door de drie enige 924-liefhebbers op het forum. (Mezelf meegerekend en er staat een 914 op mijn lijst … msch ff w8?)

Hangt inderdaad ervan af hoe dikwijls je’m gebruikt idd, kristof-vh. Voorlopig niet veel. Als ik de eigenaar word en ik vind een goede ruit aan een zacht prijsje, onmiddellijk.

Eerst moeten die remmen in orde, nieuwe APK (jaarlijkse keuring) misschien morgen en dan kan ik het uittesten of er werkelijk geen homologatie-attest van D’ieteren meer nodig is. Tot zolang is het eigenlijk speculatie, maar ‘t kriebelt wel een beetje.

Als het zover is start ik wel een draadje op met meer uitleg over deze 924S en zijn velgen, modeljaar 1988; :sarcastisch ‘k heb de optie-fiche opgevraagd bij de Porsche Kundendienst. Motor is oorspronkelijk, versnellingsbak weet ik nog niet en die is wel gereviseerd.

En nu goedkope 924-ruiten aanbieden aub. Zolang ze maar passen in een 924S.

[quote=”kristof-vh” post=146707]
                    PS : om nu een complete achterruit te vervangen omdat er 1 baan van de verwarming niet werkt ??
                    Voor de keren dat je dat nodig hebt………[/quote]
                    +1

Nu ge het zegt die lemans versie heeft inderdaad die velgen maar dan nog zou ik de zilvere versie eronder gooien. Normaal hou ik wel van origineel maar in dit geval zou ik toch afwijken van mijn principe 😆

Maar die velgen :puke: Vlug terug origineel maken.

Is bijna origineel want het is een 924S Lemans, speciale serie.Alleen klopt de kleursetting niet helemaal.

Niet mooi, maar ik zou ze wel bijhouden zo en een setje zilveren in de plek zoeken.

PS : om nu een complete achterruit te vervangen omdat er 1 baan van de verwarming niet werkt ??
                        Voor de keren dat je dat nodig hebt………

Maar die velgen :puke: Vlug terug origineel maken.

Ziet er nog heel knap uit! :up:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.