928. 10jaar niet gelopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 928. 10jaar niet gelopen

• Maker
    Discussie

• woutoosterink
    Deelnemer

Hallo,

ik heb al sinds enige jaren een Porsche 928 4.5l v8 uit (volgens mij) 1982 in de schuur staan. 5 jaar geleden over genomen van me baas die ik toentertijd had maar het blok was gescheurd en kon hem voor weinig over nemen . Al die jaren niks mee gedaan tot ik vorig jaar een ander blok geregeld heb, een 4.7l, wat volgens kenners geen probleem moest geven met de bekabeling e.d.

Nu heb ik met mijn broer het blok er in gebouwd en alles aangesloten en alles klaar. in het begin probleem gehad met de vonkjes, maar nieuwe bougies kabels en rotor hebben dit opgelost. daarna kwam er geen brandstof maar bleek de lagedruk voorpomp onder de tank kapot te zijn, vervangen en hopla daar kwam er brandstof voor maar we krijgen hem niet aan het lopen!

ik heb de injectors er uit gehaald en uiteraard, helemaal dicht en dus weg gebracht na de garage om te laten ultra sonisch reinigen. Heb ze vandaag op gehaald en wou ze er inzette, maar dacht eerst is ff kijken hoe de brandstof er uit komt, en misschien wel goed om de leidingen ff te spoelen met schone brandstof voor ik de injectors er weer in doe…

maar ik krijg geen brandstof? ik hoor de pomp onder de tank lopen, maar die gaat zwaar lopen, alsof hij de brandstof niet weg krijgt, alsof er ergens verstopping zit of zo.

nu heb ik alle injectors er uit, dus 8 groten gaten, kan het zijn dat hij daar mega veel valse lucht aanzuigt en dus GEEN brandstof inspuit? of is er gewoon een verstopping en dus iets goed mis?
      iemand een idee?

alvast bedankt,

mvg,
      wout oosterink

Attachments:
      • IMG-20130427-WA0003.jpg
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.