928 Cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen 928 Cabrio

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,

Mijn broer en ik hebben een discussie. Hij beweert dat er een cabrio-versie bestaat van de 928.
    We hebben thuis bij het opruimen een oud kwartetspel gevonden, daarin staat een afbeelding van deze auto.
    Kan er iemand het bestaan van deze versie bevestigen/ontkennen? Met eventueel een beetje toelichting?

Thx, Thor

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • [quote=”the body docter”:1a46i0f0]ha die pick up versie das idiaal om de belgische staat op te lichten

das lichte vracht zonder discussie 😆 [/quote]

Om de belgische staat op te lichten ???

Om te voorkomen dat je opgelicht WORDT zeker 😉

928 cabrio is idd nooit door Porsche gebouwd.

Wist je dat porsche naar de 928 cabrio keek om hun ontwerp van de nieuwe generatie roadsters vorm te geven ?

KLIK HIER OM FILMPJE TE KIJKEN

Als we die commentators mogen geloven toch…

ha die pick up versie das idiaal om de belgische staat op te lichten

das lichte vracht zonder discussie 😆

Deze is idd nooit door Porsche gebouwd doch in ombouw bestaat deze wel net als een 5 deurs of station-uitvoering

Meer info HIER

en nog eentje 😉

idd ook in het antwerpse rijd er een 928 cabrio rond…

Maar nooit door Porsche officieel gebouwd.

Het bestaat idd, maar is geen fabriekswagen door Porsche gebouwd.
                  Er bestaat ook een soort targa versie, ik dacht van b&b. Daar is ook een Revell bouwdoos van.

Bij mijn weten nooit door Porsche gebouwd.

Uiteraard zijn er wel enkele 928’s naar cabrio omgebouwd zoals bv deze: http://www.heiz-tec.at/autos/Porschecabrio928.htm

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.