928 cabrio

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

928_cab.jpeg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
          • Details, allemaal details, en details maken of kraken de auto.

De zwarte is :first:
            De (murano?) groene dan:

Lelijke US achterbumper
            Lelijk kleur icm de beige top
            Lelijke velgen
            Lelijke spiegels
            Lelijke spoiler
            De meeste cabrio’s trekken op geen h*l met de kap dicht en zijn veel mooier met de kap open (en de ruiten naar beneden), ook dit is weer eens pijnlijk duidelijk op deze foto’s. Uitzonderingen hierop zijn de meeste Porsches en de 991 heeft één van de mooiste kappen ooit gezien :up:

Ik zie maar weinig verschil? De eerste is wel een goede foto, kap open en zwarte lak. Doe de kap dicht, zet die in een loods en neem een foto met je gsm, dan heb je veel kans dat je ook beuh zegt. Denk ik.

Ik verkoos toch altijd cabrio’s die van bij het concept structureel als cabrio zijn bedacht, zoals een Z4 of andere roadster.

Eerste foto van de zwarte 928 cabrio die door Deepee geplaatst werd, is echt wel geslaagd!

Mogen ze hier dadelijk neerzetten!

Rest van de foto’s imho, vrij hoog BDB-gehalte! :bounce:

IDD coupé geboren.

Wel verscheept als lege Karosse, aangepast in opdracht van Porsche Audi Noord-Amerika en pas daarna afgewerkt met Porsche onderdelen door Carelli.

Veel dichter bij het water komen zonder erin te vallen en nat te worden, wordt moeilijk.

Ik weet het niet meer zeker, maar ik vermoed dat het die grijze cabrio is, die nu tentoongesteld wordt in de TA-tentoonstelling? Wat die 928C van Carelli betreft, die zijn hun leven begonnen als coupe, getuige daarvan is het certificat of authenticity dat je laat zien.

@deepee
                      :applaus: :respect2:
                      http://www.porscheclub928.nl/PorscheClubs/pc_928nederland/pc_main.nsf/web/74A1DE6C1972C4BFC1257C5200569D38

Op 5 mei 2014 is de verkoop van nr. 8 van 8 officiële of dan toch in opdracht van Porsche gebouwde 928 cabrio gestopt aan 25.600 $ …

389681.jpg

389697.jpg

@ wim, dan scheelt er wat met je PC, tablet (of bril)? want hier staat alles er netjes op !

Wim

@deepee, Ik zie niks. 😐

Wel jammer, want ik vond hem zeer geslaagd, beter dan deze 😉

er zijn meerdere exemplaren gebouwd van de 928 cabrio door diverse tuners geleverd, zoals door Buchmann en Buchmann (B&B), Strosek, Gemballa, Jurinek, Koenig, Hamann en Carelli Design.
                              maar buiten wat prototypes en die voor Ferry voor z’n verjaardag, geen af fabriek …

Ik was vorige week in het museum in Zuffenhausen en daar stond een 928 cabrio, die ze voor de 75e verjaardag van F Porsche hadden gemaakt. Ondanks het geslaagde concept is hij echter nooit in productie gekomen.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.