928 pics

• Maker
    Discussie
  • 928 in Zyclamrot Metallic

z928_o-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
        • Ah neen Zuff, dat gaan ze bij Mclaren niet graag horen, ze hebben geen simpele vulgaire vleugeldeuren, maar “Mclaren dihedral doors” 🙂

Deze misschien 😯

[quote=”bccars” post=268585]@ZUFF-718: ik denk dan aan back to the future, Delorean 🙂

Maar ik vermoed dat jij een andere bedoelt ? Ik weet alleen niet goed welke. Macca 720 ? Ford GT ? Merc SLS ?[/quote]

Ik bedoelde deze eigenlijk 😀 😀

Vandamme … telt da wel als voertuig ?

123

@ZUFF-718: ik denk dan aan back to the future, Delorean 🙂

Delorean_DMC-12_side.jpg

Maar ik vermoed dat jij een andere bedoelt ? Ik weet alleen niet goed welke. Macca 720 ? Ford GT ? Merc SLS ?

jammer …

z08_n.jpg

ik begrijp je volledig ; er zijn nog andere modernere voertuigen met soortgelijke vleugeldeuren
                        je weet wel welke 😉 😉 😉

Mja, OK, neen, is toch niet mijn smaak bij nader inzien. Ben 928 liefhebber, maar dit doet hem geen eer aan imo.

[quote=”bccars” post=268510]Mmmmmm da’s raar. Zijn er ook foto’s van andere invalshoeken ?[/quote]

bedoelde je dit ?

Dporsche928Dgullwing5.jpg

Eruzo01.jpg

Eruzo02.jpg

nog een 928 op 987er 17inchers

z72_o.jpg

Mmmmmm da’s raar. Zijn er ook foto’s van andere invalshoeken ?

voor mensen die makkelijker willen uit en instappen blijkbaar 😆

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.