- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
21 september 2016 om 00:05
Hallo,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens iets heb gepost. Ik ben nogsteeds (zowat anderhalf jaar nu) op zoek zijn de ideale P naar mijn smaak en budget.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de volgende 928 S4:
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-928-s4-320-pk-v8-5000cc-oldtimer-111727121.htm
Ik was gaan kijken maar op technisch gebied ben ik een groentje …
Is er hier iemand die mij daarbij zou kunnen helpen en een keertje gaan kijken? (al dan niet met mij erbij en niet gratis natuurlijk)
Het volgende kan ik al wel meegeven:
– huidige eigenaar is de 3e (heeft hem sinds 2014), ingevuld onderhoudsboekje, 2e eigenaar (sinds 1998) in Nederland ging niet naar Porsche garage. De 1e eigenaar was Duits.
– heel klein lekje af en toe aan stuurkant
– nieuwe radiator
– airco defect
– 2e lak, maar zeer slecht gedaan. barstjes op vlak tussen deur en achterste ruit aan beide kanten, verf te dik op baguetten
– broebels net boven wielkas aan beide zijden, volgens eigenaaris dat een reactie van het aluminium met de nieuwe verf
– elektrische spiegels en geheugen van stand stoelen defect, rechter elektrische ruit defect, leder van wang stoel stuurkant afgesleten
– alle boekjes, originele set van reserveband enz. erbij
Voor de rest klinkt hij volgens mijn ongetrainde oren goed en volgens de eigenaar is hij technisch volledig in orde. Distributieriem vervangen op 200.000km, dat zal in 2012 geweest zijn volgens de gegevens van het onderhoudsboekje.
Nu ben ik van mening dat de technische kant veel belangrijker is dan de carrosserie, juist? Of zijn er daar addertjes onder het gras?
Alle reacties zijn meer dan welkom en zeer gewaardeerd.
Bedankt alvast!
Groeten,
WBke
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.