- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
15 juli 2018 om 19:07
Omdat ik meer en meer gecharmeerd raakte door de 928 S4, had ik mezelf nog een S4 mini-projectje gekocht, net voordat ik op een 1992 1ste eigenaar Belgische GTS viel.
Omdat ik niet met al wagen tegelijkertijd kan rijden, staat de GTS hier nog stillekes te wachten.
Maw het is tijd dat de S4’jes een nieuwe thuis vinden.
De eerste kennen jullie al een beetje.
Het was om zo te zeggen een schuurvonst.
Niet gerestaureerd doch wel helemaal nagelopen gedurende de periode 2016-2017 inclusief heropbouw motor. Alles vervangen wat nodig was.Origineel Duitse wagen met automaat en schuifdak.
Heel mooi interieur vind ik zelf.
Strakke carrosserie met mooie lak met voor zijn 30 jaar normale / lichte gebruikssporen. Zeer goede body-lijnen / panel-gapsWagen is van 01/1988 en heeft 152.000km op de teller
VP: 22.928 euro (met D90 velgen)
De tweede was mijn mini projectje
Het is een 02/1989 met slechts 338.000kms. Yep, maar kenners weten dat deze 5liter V8 dus eigenlijk net ingereden was.
Kilometerstand is bij deze wagen volledig navolgbaar met boekje en zeer gedetailleerde (NL) carpass.
Geen periode van langdurige stilstand (wel winter schorsing); een zeldzaamheid. Langdurig eigenaarschap vorige eigenaar.
‘Strong runner’ – of hoe zeggen ze dat.Qua elektronica werden ondertussen de ruiten, spiegels, dak en verwarming reeds in orde gezet.
Cosmetisch is er nog wat werk aan: lakwerk waar de vernislaag hier en daar losgekomen is. Doch heel goede body-lijnen / panels-gaps.
Wagen heeft eigenlijk vooral wat TLC nodig. Een buitenkans voor een beetje handige harry (zelfs als ze Jef noemen).
In feite voor zijn leeftijd en kilometerstand in zeer goede staat. Ik heb interieurs gezien met zogezegd minder dan de helft van de kilometers die er veel slechter uitzagen.Topkleur: schiefer grau.
Schuifdak.
En toch wel apart voor een automaat, de optie M220 (LSD) !!Redelijk compleet & origineel (op velgen en radio na), 2 sleutels, boekjes e.d..
Voor diegene die wat twijfelen door de kilometers, overtuig u tijdens de testrit zou ik zeggen.
VP: 13.928 euro (in stukken alleen al is ie 2x zo veel waard)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.