- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 maart 2016 om 00:05
Puur uit interesse en ik zeg het direct eerlijk niet met de bedoeling om te houden maar met een mooie extraatje te verkopen. Ik weet een 930 turbo in quasi nieuwstaat staan. In 1988 nieuw gekocht en bij een collectie gezet. De wagen staat in Duitsland en heeft nu 39000 kilometer op de teller staan. Ik heb hem eenmaal mogen zien en is echt om in een showroom te zetten. Enkel de wagen staat volgens de eigenaar (1e eigenaar) al bijna 5 jaar stil. Batterij is afgekoppeld en wagen is dus al 5 jaar niet meer gestart noch mee gereden. OHB is ook in 2010 op 35000 kilometer afgestempeld. De wagen staat niet officieel te koop maar hij heeft mij wel een hele lage prijs gezegd. Ik vertrouw de man wel (een dikke 20 jaar geleden een 928S4 met 23000 kilometer op de teller uit zijn toenmalige collectie Porsches- Ferrari’s en Lambo’s gekocht).
Wat kan je verwachten bij dergelijke aankoop? Voldoende om enkel de vloeistoffen te vervangen of moet er van alles open gedaan worden (motor) en onderdelen vervangen? Ik krijg van verschillende garages (OPC en niet OPC) verschillende antwoorden en vooral verschillende richtprijzen?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.