931…

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

aan deze kon ik niet weerstaan 🙂

[URL=https://imageshack.com/i/hlymEnQ2j][IMG]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/633/ymEnQ2.jpg[/IMG][/URL]

[URL=https://imageshack.com/i/eyjLmtp9j][IMG]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/538/jLmtp9.jpg[/IMG][/URL]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 88)
      • Heb hem een dikke week terug verkocht…

Da is , gewoon een feest om te zien.
          Spijtig dat nen grijzen is. Afgesproken met mezelf om effe enkel felle kleuren te kopen.
          Maar hij staat op de lijst

Merci! Zuiver ottoke imho

Interieur vind ik bangelijk… lekker psychedelisch hé

Dat zijn nu es deftige foto’s zie.
              Alle punten die je wil gaan checken staan erop.

Dat interieur ow damm na de schotse ruit echt wel eentje om nog es te hebben…

Inside & underneath the 931… https://goo.gl/photos/fXePAtcJnzBcGE6q6

Ja, mjne is ook zeer leuk in lage toeren. Hele soepele motor en mooi gespreid koppel/vermogen. Neemt idd vanop lage toeren zeer snel op

Benieuwd naar de foros

color P1=alpinewhite
                    interior JB=leatherette brown,Berber-cloth
                    dealer 114=Glöckler,Frankfurt
                    invoice May’81
                    options 058=impact absorbers
                    197=battery 63Ah
                    220=limited slip diff
                    261=electric mirror right
                    288=headlamp washers
                    398=electric mirror drivers side
                    425=rear wiper
                    441=electric antenna,1 speaker in dash,2 rear
                    468=colored windscreen and side windows,windscreen upper part darker
                    533=alarm system
                    573=air conditioner
                    651=power windows

Het interieur is herbekleed door de vorige eigenaar, scheurvrij dashboard.
                    Pakt in lage toeren zeer goed op, onderstel is vernieuwd kleine 10 jaar terug en dat is te merken.
                    Geen stroomverlies, alarm die werkt, enkel de airco doet het niet.
                    En die lsd is wel zeer leuk, geen idee hoe zeldzaam die optie is op een 931.
                    Als die op platen staat maak ik wel es een topic aan.

Klopt, ze worden snel eenzaam 😉

Wit is knap voor een 931 imho

Welk interieur?

alpine wit
                        Beetje een saai kleur.
                        Ik denk eraan een two tone rood wit ervan te maken.
                        Ofwel met bestickering/carwrap om het kleur origineel te houden ofwel spuiten.
                        Maar dan laat ik hem volledig herspuiten.
                        Is nu zeker goed presentabel dus moet ik even bekijken.
                        Wat martini stickers als eerste stap kan ook
                        Zit ook nog aan een cabrio transaxle(968/944T) te denken dus moet nog effe bekijken waar de focus op komt te liggen.

Er komt nog wel een volledig rode 931 ernaast op termijn, ze hebben snel last van eenzaamheid die dingen.
                        Je houdt ze best als tweelingen hoorde ik.
                        Binnenkort maar nog es naar een type 1 gaan kijken.
                        Is meer een goed rijdend project maar misschien is het wel een leuke basis voor een canon gp5 replica.
                        Want optisch is er werk aan, ooit uitgebouwd naar 944 look.
                        Al zou zo een replica idealiter op een type 2 moeten komen.
                        De motor zou gereviseerd zijn van die type 1 dus dat maakt het wel een leuke basis.

Proficiat! In welke kleurencombo?

Ik ga eind september om mijn 931, type 2, 13 jaar zelfde eigenaar.
                            Wel leuke tlc die isolatiematten.

Wim

En wie is HALLO die hier als nieuweling gelijk in post zonder zich voor te stellen. :think:

Stel je even netjes voor in het daarvoor bestemde draadje met wat foto’s van je Porsche, is wel zo netjes. 💡

En ja, ik ben van de oude stempel, normen waardes en respect. :what: 😉

Hallo, ik heb er ook 1, eerste reeks van 79. De motor is eruit om te reviseren. Dus rij met een 2 liter erin rond. Maar is idd een veilige motor zoals u het zegt, dus…

Bij die van mij ook verwijderd, maar niet terug geplaatst. Vind die isolatie maar smodder en de warmte kan ook beter weg.

jaja, zooo snel vergaan die dingen nu ook weer niet…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 88)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.