- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
17 april 2016 om 01:01
Ok, ik ben tegen een 931 aangelopen bij iemand die ik al jaren ken. De toestand van de wagen is om van weg te lopen, interieur is gescheurd, dashboard uiteraard ook, matching nrs motor is erbij, maar in onderdelen, matching nrs versnellingsbak is erbij, maar in onderdelen, 2e motor is erbij (compleet maar toestand onbekend, voorste spatborden doorgeroest, motorkap roestig rond de luchthapper, drempels lijken ok maar waarschijnlijk ook roestig, voorruit stuk…. enfin, het ziet er een echt wrak uit… waarom denk ik er nog maar aan om hieraan te gaan knutselen, wel het chassisnr intrigeerde me… 9249400019 volgens wat ik hier en daar sporadisch gelezen heb zou het hier dus om een préproductie porsche kunnen gaan. Iemand die hier meer van weet en of het de moeite is om hieraan te beginnen ? ik weet uiteraard van de dure onderdelen van de 931… maar de vraagprijs voor mij is erg laag… dus… doen ? of niet doen ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.