944 addict

Home Forum Stel jezelf even voor ! 944 addict

• Maker
    Discussie
  • Middag Heren,

Ik ben een 944 Addict die nu ondertussen aan zijn 2de 944 toe is.
    Begonnen met een aftandse 944 Type 1, op dit moment een 944S in zeer goede staat.
    Een hoop aan vervangen, paar jaar terug herspoten.
    Nu de kriebel naar een turbo is te sterk aan het worden.
    Gaat een pak bruter zijn en minder een tourmachine dan de S maar dan kies je dan voor.
    Deze week laat ik een akk doen op een turbo en indien de koop doorgaat dan gaat de S weg.

In 944 middens ben ik actief op 944forum.com, http://pmabelgique.xooit.be/ en bij tacb.be(bestuurslid).
    Op 18 mei hebben we een ons 5 jarig bestaan van TACB op de grote markt van Sint Niklaas.
    Bedoeling is om zoveel mogelijke transaxles bij elkaar te krijgen.
    We hebben toezegging van 2 944 raceteams uit Nederland en belooft de moeite te worden.
    Enkel Transaxles kunnen parkeren op het marktplein zelf. Maar je mag gerust een 924 ofzo aankopen, op oldtimerplaat zetten speciaal voor die ene dag…

Ik lees al een tijd mee hier op het forum en werd es tijd om me voor te stellen.

Groeten,

Kevin

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Ik moet zeggen dat ik de 924, 944, 914 specialer vind gewoon omdat je ze minder ziet als de 911 tegenwoordig.

XXX

Got, nen 924, wat moet ik daar van zeggen…. :think:
        Man toch, ik vind dat ze meer en meer gewaardeerd worden.
        Polanski had ook zulk een gevoel maar hij is toch afgekomen op de RLC in A’pen.
        Echt, alle respect voor iedere *porsche rijder.
        Persoonlijk, de 914, 924,944, ik kan ze zeker waarderen.
        Met veel zorg gekoesterd zijn ze allemaal mooi, waarom zien we ze toch zo weinig?
        Op het forum hier worden jullie niet scheef bekeken hoor, moest dat zijn dan hoort dat forumlid hier eigenlijk niet thuis. :respekt:

[quote=”icepo” post=165068]Maar je mag gerust een 924 ofzo aankopen, op oldtimerplaat zetten speciaal voor die ene dag… [/quote]

Jammer dat je 924’s beschrijft als goedkope wegwerp producten. 😕
          En zeker als TACB bestuurslid vind ik zo’n uitspraak zeer ongepast.

Dit terzijde: Welkom hier en veel succes met jullie meeting voor jullie 5 jarig bestaan. :up:

We zitten op dit moment op een 35 inschrijvingen.
            En nog een pak “mooi weer” rijders die nog niet konden bevestigen.
            Fotokes moet ik es werk van maken meestal gebruik ik dat ding om te rijden.

een voorstelling zonder foto’s is hier useless :mrgreen: Dus showen die bak. Ik wist niet dat er een treffen was op de grote markt in sint niklaas, ik ga zeker eens een kijkje komen nemen. Aan hoeveel inschrijvingen zit je al ?

XXX

Welkom kevin, hopelijk tot op een treffen. Fotokes??? :engeltje:

Het moeten niet altijd luchtballonnen zijn daar op de markt!
                  Daarom ga ik alles doen om er te zijn,met mijn oudje! 😉

Welkom op het *porsche forum; :drink:

Welkom,

Afgelopen zaterdag heb ik de mergellandroute meegereden met het 944forum.com, de 18de mei ga ik er ook proberen bij te zijn

Grtjs, Ward

Wim

Welkom Kevin, en mooi intro. :up:

Veel plezier hier op het forum. :drink:

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.