944 afdekzeil kofferruimte

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 afdekzeil kofferruimte

• Maker
    Discussie

• targaboy
    Deelnemer

in mijn 944 heb ik zo een oprolbaar afdezeil helaas is het latje gebroken iemand een idee waar ik aan zo een latje kan geraken
      Bij FG hebben ze niks meer en bij Van Zweeden ook niet

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
        • De mijnen ook, check eens bij Garage Willy (Opwijk)..die heeft ook allemaal 944’s staan voor stukken.
          tel:0475242753
          Of bij Stuttgartparts online dan. Daar heb ik een nieuw rubber voor afdichten van kofferruimte gevonden. Niet duur.
          Cheerioo

[quote=”targaboy” post=177732]:up: het kan maar smaken he

ondertussen zit het latje er in :)[/quote]

het heeft inderdaad gesmaakt…zowel de rit naar en van, als het eten 😛
            latje dan besteld bij Alpo? Heb er geen aandelen, maar raad ze wel aan :relaxman:

:up: het kan maar smaken he

ondertussen zit het latje er in 🙂

[quote=”targaboy” post=176845]dank u man heel erg nuttig :happydance:

[quote=”stijnG” post=176221]Alpo.nl

destijds wat spullen besteld voor mijn 944turbo
                Superservice, supersnelle levering![/quote][/quote]

donderdag een mail gestuurd naar Alpo om koelvloeistof voor de Boxster te kopen.
                Gezien we gisteren met de Porsche naar Cap Blanc Nez gereden hadden had ik het graag de vrijdag ontvangen.
                No problemo voor Alpo, de vrijdag geleverd bij mij thuis met het factuurtje erbij…

En alhoewel de Boxster nog niet aangaf dat het diende bijgevuld te worden, op die manier de zondag (na aftoppen koelvloeistof) met een gerust hart naar de buren fruits de mer gaan eten :relaxman:

Dank u wel voor het advies

[quote=”T-911″ post=176193]1 adres: Van Kessel in NL. Ben ik onlangs nog 944 Turbo spullen gaan halen. Liggen rekken vol met onderdelen.[/quote]

dank u man heel erg nuttig :happydance:

[quote=”stijnG” post=176221]Alpo.nl

Superservice, supersnelle levering![/quote]

Ik zou mij persoonlijk naar St. Martens-Latem begeven.
                      Na uitgebreid uzelf (met curriculum over gelezen/paste/copy/geschreven) te hebben voorgesteld, de balein voor het afdekzeil 944 bestellen.
                      Bij afhaling vragen om persoonlijk door Philippe bediend te worden en betalen in contanten (cash).
                      Daarna kan U bij machte zijn om een artikeltje te plegen over uw ervaringen als Targaboy met Carrera Motors en met Philippe in het bijzonder.
                      De gezochte balein is dan bijzaak.
                      :happy: 👿 :happy:

Alpo.nl

Superservice, supersnelle levering!

Welk latje bedoel je ?
                          Ik heb hier ergens nog zo’n rolhoes liggen maar weet niet of dat ding erop zit . 😕

1 adres: Van Kessel in NL. Ben ik onlangs nog 944 Turbo spullen gaan halen. Liggen rekken vol met onderdelen.

op de tacb hebben ze ook een zoekertjes sectie

klik hier

vraag eens op het 944 forum.nl

dank u 🙂

Moet eens kijken op tweedehands.be bij auto onderdelen. Even Porsche 944 ingeven.
                                    Zitten verschillende handelaars op die in 924-944-928 onderdelen doen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.