- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
10 november 2014 om 16:55
Hallo,
Na toch een tijd weggeweest te zijn begint het terug te kriebelen dus waar beter zoeken dan hier 😉
Was hier een aantal jaren geleden actief met een zwarte 944 cabrio en had recentelijk een 914 ingevoerd uit USA.
De 914 heb ik verkocht omdat zo’n ding toch wel écht een oudje te noemen is. Altijd wel iets te repareren en bovendien
kon mijn madam er niet mee overweg. Al eens een vrouw bezig gezien in een auto van 73 waar schakelen een “gevoel” is… :happydance:Ben dus terug op zoek naar iets “recent” waarbij ik denk aan een Porsche Boxster 2.7 (mag een 2.5 zijn als ie top is…is toch
maar een weekendspeelgoedje) OF een 944 cabrio (ik blijf er een boon voor hebben). Ik heb de zwarte van DST te laat gezien
want die beantwoord aan mijn eisen.opmerking : ik weet dat er veel boxsters te koop staan in verschillende prijsklasses (ik mik op een budget van 12 tot 15000 euro)
en ik hou kapaza en 2dehands wel in de gaten maar mss zijn er forumleden die eraan denken hun wagen te verkopen. Daar de keuze
groot is mik ik op de meest uitgeruste, best onderhouden wagen en neem ik mijn tijd. Ook dient de verkoper akkoord te gaan met
een AKK ! Een goede 944 cabrio vinden is helemaal geen sinicure maar je weet nooit.Groeten alvast
Dax1969
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.