944 cabrio rood

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening 944 cabrio rood

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Hey IndyRed, lijkt me ook niet pluis!
      Heb zelf verleden jaar een 944S2 cabrio aangeschaft met 170dkm op de teller hier in belgenland.
      Alle onderhouds facturen van km 1 bij en bolt als nieuw.
      Dit voor 14 k en nog geen ogenblik beklaagd!
      Grts Floere.

0

Ruikt idd naar oplichting. Ik krijg ook geen antwoord op mail of sms.
        Zal maar elders zoeken om snoepreisje te doen. 😉

0

[quote=”de_koen” post=232176]foto van linkerkant is het een US versie met oranje zijverlichting.
          foto van rechterkant een UK versie :mrgreen: met stuur rechts :driver:[/quote]
          zijn twee verschillende auto’s: kleur stuur is bij ene beige en andere zwart, de ene heeft koplampsproeiers de andere niet,… denk dat dit wel eens oplichting zou kunnen zijn :what:

0

haha… zal dus echt wel even naar Marbella moeten

0

foto van linkerkant is het een US versie met oranje zijverlichting.
              foto van rechterkant een UK versie :mrgreen: met stuur rechts :driver:

0

Fijne reactie Herman! Als hij idd al tijdje te koop staat???
                Alhoewel, mijn 997 stond ook al heel lange tijd te koop toen ik hem aankocht.
                Tot op heden nog geen seconde spijt van gehad.
                De 944 lijkt me ook een koopje.
                Als ik de tijd vind ga ik uiteraard eerst even ter plekke kijken.
                We blijven het volgen…..

0

Als de wagen mechanisch en irl is zoals op de foto’s dan is het een weggeefprijs. Staat echter al geruime tijd op Autoscout en de ‘echte’ koopjes daar zijn doorgaans ook snel weg. Enige manier om te beoordelen is gaan zien alsook facturen opvragen.
                  Heb me eind vorig jaar een identiek tweelingzusje (of broertje zo je wil) aangeschaft, 235.000 op de teller, flink wat onderhoudsfacturen bij, slechts 2 eigenaars, toch geen risico genomen en mechanisch laten in orde zetten o.a. distributieriemen,, waterpomp, vloeistoffenwissel en dan telt het toch ook snel.
                  Anderzijds nog geen moment spijt van gehad : rijdt als de beste waarbij de zomer nog moet komen …
                  En goede 944’s zullen alleen maar in waarde gaan stijgen, en al zeker de cabrio’s denk ik.
                  Tip : tik op Autoscout meerdere landen in, er stonden er ook interessante in Italië en Oostenrijk.
                  Suc6 🙂

0

Ziet er idd op het eerste zicht ok uit. Zowel binnen als buiten maar dat is wel bij meer amerikaantjes waarbij er achteraf dan toch weer een berg miserie tevoorschijn komt….
                    Hij lijkt me in ieder geval “gerenoveerd” want voor 258k km ziet hij er te goed uit.
                    Mijne heeft er 200k km en dat zie je (gelukkig) ook.
                    Wat betreft zware kosten: mss niet slecht om een “kleine” motorrevisie te laten doen na zoveel km. Kostprijs gaat richting 3K, dacht ik.
                    -werking van het dak + staat van de dichtingen. Sommige rubbers kosten zelfs tot 400euro (check Rosepassion)
                    – versnellingsbak + transaxle
                    – ophanging + remmen
                    12k is natuurlijk wel een erg scherpe prijs, zeker als die inorde staat.
                    Best eens gaan bekijken of Mark986 op pad sturen 🙂

0

Vond inderdaad ook wel dat hij er netjes uitzag. Maar ja… het is maar een fotootje hé.
                      Wel 260K op teller.

Hebben jullie ervaring met zware kosten voor dit model?

0

blinkt wel als een spiegeltje… :up: :up: :up:

0

Lijkt mij een amerikaan
                          En een perfect excuus om ff naar de zon te vliegen :mrgreen:

0
                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.