944 ‘celebration edition’

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 ‘celebration edition’

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • XXX

Top Ward, da’s een onverwachte meevaller. :up:

[quote=”ward” post=198659]Ik ga denk ik toch serieus op zoek ga naar die munt, en dan ineens ook maar naar de 16″ teledials in 7 en 8j die erbij horen.[/quote]

Toeslaan Ward, KLIK :salut:

[quote=”deepee” post=198594]vraagje: zijn dan de twee ronde uitsparingen in het deksel van het handschoenkastje een overblijfsel van deze jubilee versie bij de latere auto’s, of dienen deze toch gewoon als anti slip voor een kop/beker?

Ik denk dat ze gewoon de munt op maat hebben gemaakt om in de prehistorische cupholders te passen.

Ik ga denk ik toch serieus op zoek ga naar die munt, en dan ineens ook maar naar de 16″ teledials in 7 en 8j die erbij horen.

pm gestuurd voor 230€ 😉

Wim

Inderdaad wat een geld voor een muntje.

maar wel mooi als je hem zou hebben voor in de jubi.

vraagje: zijn dan de twee ronde uitsparingen in het deksel van het handschoenkastje een overblijfsel van deze jubilee versie bij de latere auto’s, of dienen deze toch gewoon als anti slip voor een kop/beker?

MMario heeft dus de dief van de verdwenen munt gevonden, tijd voor actie Ward :what: :what:

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/1988-gedenk-porsche-944-special-edition-celebration-jubilee-muenze/285621403-234-19325

Misschien wel veel geld voor een munt maar geeft je 944 ‘celebration edition’ toch een meerwaarde …

Wel 5 euro extra voor verzending 😆

Als je nu nog een munt kan vinden :up:

alleen al voor jou een hele meerwaarde :up:

ik houd voor jou mee m’n ogen wijd open voor zo’n Jubilee medaillon.

heerlijk interieur!!!!!

Wel Ward, zo zie je maar, bezit je een 944 en dan blijkt het een jubileumeditie te zijn. :applaus:

Nu op zoek naar een munt.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.