944 CLUB ?

Home Forum Porsche Clubs 944 CLUB ?

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen ,

Ik ben hier nieuw en mijn vraag is of er in vlaanderen een club is voor de 944 ?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Bosc wij zouden het heerlijk vinden om je wagen te zien .
        Natuurlijk hoor je hier thuis ,dit is het Porscheforum ! En jij rijdt met een Porsche .
        Welkom ! :applaus:

Welkom BOSC.
          Mooie P. Ik kan enkel beamen dat ze niet neerkijken op oudjes.

Wim

[quote=”BOSC” post=123610]
            In de Jaguarclub voelden wij wel het verschil tussen de new cars en de veteranen ( zo werd dat daar genoemd)
            maar ja dat zal misschien het verschil zijn tussen de Engelsmannen en de Duitsers[/quote]

Welkom BOSC op het forum.

Maar voor die sfeer hoef je niet in een Engelse club te zitten hoor, ben eens een keer op uitnodiging naar een Porsche club geweest, en daar was het net zo als jij omschrijft.
            Van die club was het rode broeken en sjaaltjes gehalte ook er hoog. :ass:

Daarom ben ik naar deze kant uit geweken als reserve Belg, spontane mensen en elke Porsche waardig. :up:

Welkom! 😀

Zoals al gezegd, iedereen is hier welkom.
              Zelfs mensen zonder Porsche! :mrgreen:

+1 :up: :drink:

Onze stiff upper lip laten we thuis! 😉 :drink:
                  Kom maar naar één van de evenementen en je zal het wel zien…

Hoi,
                    Bedankt voor het voorgaande .
                    In de Jaguarclub voelden wij wel het verchil tussen de new cars en de veteranen ( zo werd dat daar genoemd)
                    maar ja dat zal mischien het verschil zijn tussen de engelsmannen en de duitsers

[quote=”BOSC” post=123603]
                      Met zo een oude 944 denk ik niet direkt thuis te horen op een treffen of rit tussen de 997 ers[/quote]
                      Kijk, en daar ben je verkeerd 😉
                      Iedereen is welkom en er wordt op niemand neergekeken, zeker niet omdat er in jouw geval ook geen reden toe is :up:
                      Een Porsche is een Porsche :first:

Hallo en welkom hier .
                        Er is in België wel een Transaxelclub .
                        De TACB
                        Zeker een aanrader .
                        Supergezellige club met eigen site .

Hallo,
                          Tja ik dacht ergens aan een club waar de meeste leden of allemaal 944 eigenaars zijn.

een kwestie om op gelijke voet te staan.

Met zo een oude 944 denk ik niet direkt thuis te horen op een treffen of rit tussen de 997 ers

Bedankt voor je voorstelling en welkom!
                            Ik zal je voorstelling wel nog zijn eigen thread geven straks 😉

944 clubs? Waarom? Als je dit forum al hebt?! :up: :coolness:

Beste Welkom op dit gezellige en informatieve forum . :applaus:

Graag hadden we van jou een voorstelling gezien ,stel jezelf even voor in een nieuwe topic stel jezelf voor .
                              Is zoveel leuker te weten hoe je aan de Porsche-passie komt met welke Porsche je rijdt enz en ook een stuk aangenamer dan met de deur in huis te vallen . 😉

Tot dan gaat er een slotje op 😥 😉

Groeten Funny

XXX

Hallo BOSC, met wat voor auto rijdt jij rond, en vertel eens wat meer… :relaxman: en ne foto doet ook veel 😀

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.