944 martini

• Maker
    Discussie
  • kan er mij iemand een paar foto’s doorsturen van een 944 martini waar ik de plakkers goed kan zien zou mij deze willen laten maken vr op mijn karrekke of waar kan ik die ergens kopen mag hier sturen of nr speedporsche@gmail.com

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • [quote=”john porsche”:2c413omj]dave bedank vr de bumper he[/quote]

Das graag gedaan, als ik iemand kan helpen… 😀

Hoe je foto’s moet posten vind je in een andere topic, als je effe de search of zoek functie van het forum gebruikt heb je het zo gevonden.

Of er moet iemand zin hebben om het hieronder nog eens uit te leggen ? 🙄

hey awel ik ben john van in liedekerke en rijd met een 944 type 1 van 82ma wel uiterlijk nen turbo van gemaakt . Aan de motor is beetje gesleuteld momenteel klein crashke gezet ma hij is bijna weer de ouwe . nu gewoon ng vinden hoe ik een beetje foto’s kan posten … dave bedank vr de bumper he

Anoniem

[quote=”S2″:1pjro1xe]Van je signature onderaan word ik wel wat duizelig, een paar punten en komma’s zouden dit al kunnen verhelpen.[/quote]
          Is al stuff genoeg voor een aparte topic… 😆

S2

Hallo John,

Welkom op het forum.

Stel eerst misschien jezelf en je auto eens voor. Fotootjes zijn altijd welkom (van de auto hé).

Van je signature onderaan word ik wel wat duizelig, een paar punten en komma’s zouden dit al kunnen verhelpen.

Gamaar even naar mijn website en klik dan op de gewenste tab.
              Daar staan fotootjes genoeg. 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.