944 martini

• Maker
    Discussie
  • hallo ik ben momenteel bezig met een 944 martini te maken maar wat blijkt ik mag geen rode of blauwe strepen op mijn wagen aanbrengen om op straat te rijden alle andere kleuren wel heeft er al eens dezelfde problemen gehad kan er iets aan gedaan worden? dave ,ik krijg mijn foto’s ng niet gepost kan geen foto onder mijn naam zetten volgende week donderdag ga ik mijn kar spuiten en tegen eind weekend zal hij in elkaar zitten [/img]

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • En nog een voorbeeldje dat die striping wel is toegelaten.
      Wat dacht je van die Peugeot’s 205 Dimma , BMW in MColors of de Integrale’s Martini 😉
      Die zouden ineens allemaal niet meer op de weg mogen ❓

Anoniem

[quote=”911-lover”:1viwgelc]@Chris : Dat geriskeerd was zeker niet vanwege de blauw / witte striping 😉
        Maar voor heel andere dingen 😈 [/quote]
        Jaja, maar dat gaan we hier niet openlijk vertellen hé, anders hebben we straks den helen BOB op ons dak 😆 😆 😆

WB

ik heb vandaag toch nog ne 944 met zo’n striping op de Ring in Turnhout gezien dacht ik….. 🙂

Zolang dat je striping niet identiek aan die van de politie is mag dat wel zeker.
            Ik weet niet wie je dat verteld heeft, maar dat klopt niet

@Chris
            : Dat geriskeerd was zeker niet vanwege de blauw / witte striping 😉
            Maar voor heel andere dingen 😈

wie zegt dat je dat niet mag doen?
              sticker maken en opplakken zou ik zeggen…

Anoniem

[quote=”john porsche”:2cs39alk]… ik mag geen rode of blauwe strepen op mijn wagen aanbrengen om op straat te rijden alle andere kleuren wel [/img][/quote]
                Amai, de Koen en ik hebben indertijd dan wel wa geriskeerd 🙄

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.