944 onderdelen aanrader

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 onderdelen aanrader

• Maker
    Discussie
  • ben vandaag bij luc carant te boortmeerbeek langsgeweest goed geholpen en perfecte uitleg gekregen aanrader

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Heeft er iemand een adres of telnr , woont niet meer in Boortmeerbeek .
      Greetz Swans

Ook dat heb ik vernomen.

Voor onderdelen OK (mits je een goede prijs kan regelen) voor een wagen NEE

Ge moet Luc een beetje kennen, hij ligt trouwens niet wakker van zijn reputatie, maar voor onderdelen is hij wel ok, en als hij een onderdeel verkocht heeft dat niet in orde is zal hij je een ander onderdeel bezorgen, maar het is idd waar, zijn wagens zijn in zijn advertenties altijd in perfecte staat… maar irl… tja, ieder heeft een andere mening over perfect hé 😆

Maar je kan er zeker mee handelen…

ja dat is waar.
            maar je moet eens gaan .
            hee van zo ver komen om een’ zeer goede’ wagen te bekijken en dan kom je daar, en wat zie je een echte schade wagen niet gewoon..
            en liegen over keine dinge(dat ik dacht) .. nee heb er echt slechte ervaring mee moet da gewoon vertellen .

[quote=”larsy11″:9mkjb92a]ik kan maar 1 ding zegge this ne echte Klospie 😈
              maar als je gewoon onderdelen moet hebben is da wel oke[/quote]

Altijd opletten wat je schrijft op een forum , iedereen kan en mag trouwens meelezen wat je schrijft en kan je dat héééél kwalijk nemen. 🙁

Broodroof noemen ze dat!?
              😕

ik kan maar 1 ding zegge this ne echte Klospie 😈
                maar als je gewoon onderdelen moet hebben is da wel oke

zoek zaterdag er ook is hene te rijden voor ne ruitenwisserarm.
                  Als iemand mischien adres en openingsuren weet?

merci

aha 😀

moet wel zeggen enkel onderdelen gekocht

[quote=”dost”:3gp7qjx5]ben vandaag bij luc carant te boortmeerbeek langsgeweest goed geholpen en perfecte uitleg gekregen aanrader[/quote]
                        Ik heb andere verhalen gehoord, maar ben bereid er eens langs te gaan 😆

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.