944 racers in Helchteren ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 racers in Helchteren ?

• Maker
    Discussie
  • Beste forummers,

ik meen gehoord te hebben dat hier op het forum iemand zat die niets anders deed dan 944’s om te bouwen naar racers. Deze persoon zou in Helchteren zitten, maar ik kan met de zoekfunctie niets vinden, wie o wie kan mij helpen ?

Met vriendelijk groet,

T.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”emiel”:137kzcp9]Volgens mij is dat Havikrs.

http://www.havikrs.com [/quote]

Dat is hem inderdaad. Ook in onze Nederlandse Porsche 944 Basic Cup, waar overigens ook Belgische rijders rondrijden, maken we regelmatig van Rob (HavikRS) zijn kunsten gebruik.

Ik denk dat ik ze in de week voorgelaten heb in Helchteren . Ikzelf was met een grijze Omega , zij met een (denk) Range Rover met daarachter een trailer en een race 944 op. Naderhand parkeerden deze aan de zijkant van de grote baan

ik ben van helchteren.
          ja die met zijn” racers ” zit aan de watertoren van helchteren ,ben al eens gaan kijken zeer goede vakman. 🙂

dat is em ja !

Volgens mij is dat Havikrs.

http://www.havikrs.com

Kan jezelf ook als topicstarter , maar ik zal het voor je doen 😉

De Mcklusky weet die zitten Koen, maar hij wist niet meer hoe die hier op het forum heette…

@Koen
                  : kan je in de titel bijzetten in Helchteren, dan gaat de persoon in kwestie misschien sneller reageren, alvast bedankt.

Ik heb hier op het forum ook idd vernomen dat er iemand in Helchteren zit die 944’s klaarmaakt voor op het circuit.
                    Ik mocht eens langskomen maar heb verder niets meer vernomen , ook niet waar die zit 😕

[quote=”924″:neart693]Beste forummers,

ik meen gehoord te hebben dat hier op het forum iemand zat die niets anders deed dan 944’s om te bouwen naar racers. Deze persoon zou in Helchteren zitten, maar ik kan met de zoekfunctie niets vinden, wie o wie kan mij helpen ?

Met vriendelijk groet,

T.[/quote]

Ik vrees dat je het over koen hebt of over mij maar op het 944 forum in NL zat er zo ook iemand dacht ik

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.